Geachte mevrouw/heer,
Op 2 september 2024 heb ik in uw online winkel twee truien gekocht, waarbij ik het bedrag van €170 heb betaald.
Bij de levering van het product, merkte ik op dat een van de twee truien een verkeerd artikel was, waardoor ik besloten heb gebruik te maken van het herroepingsrecht. U ontving de goederen.
Op 25/9 antwoordde u dat mijn verzoek niet kon worden ingewilligd omdat u zogezegd maar één trui van de twee weer had ontvangen.
Ik betwist het bovenstaande omdat ik beide truien terugstuurde. Zowel de foutief geleverde trui als de correct geleverde trui. Ik heb bewijs op foto dat ik een verkeerd artikel ontving en bezorgde dit ook aan uw klantendienst. Ook vulde ik een rechtsverklaring in. Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de overeenkomst te herroepen, waarbij ik u bevestig dat het product, onbeschadigd en in al zijn onderdelen compleet, beschikbaar is voor teruggave en ik verzoek u bijgevolg om terugbetaling van de betaalde prijs van €90 .
Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.