Geachte,Er is helemaal niets beschadigd, en dat dit laatste tot op vandaag kan worden vastgesteld.Klant was bij ons voor een bestelling aluminium klimrek, en vooraf gemeld dat we een lange levertijd hadden.Als service voor het wachten op klant zijn bestelling, hebben we het gratis naar huis geleverd.Daar weigerende de klant te betalen, omdat ik niet persoonlijk geleverd heb...!?De klant wou 'een constructieve oplossing' voor de laattijdige levering. m.a.w. een stuk van de prijs te doen, enwisten dus perfect vooraf dat ze moesten wachten . !Er wordt zelf gesproken van een '˜annulering', zodat de klant impliciet toegeeft dat er een overeenkomst was (wat zou er anders geannuleerd zijn ???). Bovendien wisten ze perfect dat ze moesten wachten . ! Het klimrek staat nog bij ons, en klant kan het nog ophalen, mits vooraf het openstaand saldo van Eur251.99,- over te maken op ons rekeningnummer.Met vriendelijke groeten,Steven Schelstraete+32 (0)477/40 11 41info@mpsaluminium.bewww.mpsaluminium.be