Beste meneer Vandenheede
We hebben uw reactie via Testaankoop goed ontvangen.Uw reactiekreeg daar de referentie @@REF_ID@bc7abcea50c9cc4a37@REF_ID@@.
Op 5 september 2024 reisde u van Gent-Sint-Pieters naar Brussels Airport-Zaventem via Brussel-Zuid. De trein die u nam vanuit Gent-Sint-Pieters liep een vertraging van 12 minuten op bij aankomst in Brussel-Zuid, waardoor u uw aansluiting miste naar Brussels Airport-Zaventem. U besliste hierop verder te reizen met een taxi om zeker nog op tijd te zijn op de luchthaven. We begrijpen dat dit voor u geen aangename ervaring was, waarvoor onze oprechte excuses.
Bedankt om uw ervaring met ons te delen
Stiptheid is onze prioriteit. We doen er alles aan om het spoorverkeer zo vlot mogelijk te laten verlopen. Jammer genoeg kunnen er zich onvoorziene omstandigheden voordoen, waardoor er toch vertraging ontstaat. Intern nazicht wijst uit dat uw trein IC1503 een vertraging van 12 minuten opliep door kabeldiefstal tussen Gent en Brussel. Hierdoor miste u uw aansluiting met de trein IC3602 die u om 05:35 in Brussels Airport-Zaventem zou gebracht hebben.
De eerstvolgende trein naar Brussels Airport-Zaventem vanuit Brussel-Zuid, namelijk de IC2804 met vertrek om 05:36, werd voor diezelfde reden (kabeldiefstal) afgeschaft. Om 05:45 vertrok vanuit Brussel-Zuid de trein IC9211. Deze kwam toe in Brussels Airport-Zaventem met een vertraging van 3 minuten om 06:10.Met deze trein zou u een totale vertraging van 35 minuten opgelopen hebbenop uw origineel aankomstuur van 05:35.
Vanaf 60 minuten vertraging betalen we uw ticket volledig terug. Aangezien uw vertraging minder dan 60 minuten bedroeg, komt u helaas niet in aanmerking voor een compensatie. Voor deze reden werd uw compensatieaanvraag afgewezen. Meer info over onze compensatieregeling vindt u op onze website.
Hebt u nog vragen?
Reageer gerust en we antwoorden zo snel mogelijk. U kunt ons ook alle werkdagen van9u tot 13u bereiken op 02 607 20 23.
Met vriendelijke groeten,
Emma
Customer care officer
NMBSCustomer Services
Customer Care National
B-CS.6423 Hallepoortlaan 40, B-1060 Brussel
Als NMBS hechten wij veel belang aan de tevredenheid van onze klanten, mogen wij u daarom vragen om even de tijd te nemen en de onderstaande enquête volledig te doorlopen.
In welke mate bent u tevreden met ons antwoord op uw reactie?
Klik hieronder op het antwoord dat u wenst te geven.
Uw antwoord, de inhoud van uw oorspronkelijke vraag en uw persoonsgegevens helpen ons onze dienstverlening te verbeteren.
Om deze bijlage te kunnen openen dient u Acrobat Reader te installeren ':get.adobe.com/reader/'.
Uw privacy is belangrijk voor ons en we doen dan ook al het nodige om deze te respecteren. Uw persoonsgegevens zullen enkel gebruikt worden door NMBS, NV van publiek recht (Frankrijkstraat 56, 1060 Brussel) en haar onderaannemers. We bezorgen uw gegevens nooit zonder uw toestemming aan derden die deze zouden gebruiken om hun eigen producten of diensten aan te prijzen. Meer informatie
*** IRecNo:[] SrvReqNo:[82469147] SubjNo:[26825832]: Deze lijn niet verwijderen aub ***
Oorspronkelijke tekst Van:klachten@test-aankoop.beAan:contactcenter@b-rail.beCC:Verzonden:22.09.24 00:45:24Onderwerp:[external]Weigering terugbetaling ticket