Terug

Weigering terugbetaling na kwijtraken van retour

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

S. B.

Naar: Shein

14/08/2025

Beste Op 19 maart 2025 is mijn retour aangemeld en verzonden. Helaas is dit pakket kwijtgeraakt door bpost. Mijn bestelling was gedaan met Klarna. Na mijn retour is er een deel van het bedrag blijven openstaan, omdat de retour nog niet verwerkt was. Ik heb reeds een bewijs meegegeven dat het pakket bij bpost nog steeds in verwerking is. Ze gaven aan dat ik moest afwachten en dat mijn pakket binnen de 7 dagen verwerkt ging worden. Nu zijn we 5 maand later, is er nog niets gebeurt en krijg ik ook nog een incassobureau achter me aan Ik heb reeds verschillende keren contact gezocht, maar tevergeefs. Ik wil echt dat de incasso ingetrokken wordt, en het openstaande bedrag kwijtgescholden wordt Ik heb het pakket niet meer in handen, en het is na 5 maand nog steeds in verwerking. Ik begin het langzaam aan echt beu te worden, aangezien dit me enorm veel energie kost.. Hopelijk kunnen jullie me helpen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform