Terug

Weigering terugbetaling na annulatie abonnement

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

J. C.

Naar: eDreams

16/11/2025

Geachte Op zondag 16 november 2025 heb ik mijn prime lidmaatschap geannuleerd via jullie EDreams app. Hiervoor had ik de tijd tot 7 december 2025, volgens jullie app. Op zondag 16 november 2025 werd er € 99,99 afgetrokken van mijn rekening met nummer BE59 0019 0294 8626. Hier ging ik niet mee akkoord. Telefonisch werd ik op een agressieve en niet professionele manier afgewimpeld, toen ik op zondag 16 november 2025 terugbetaling vroeg van € 99,99. Vooral gezien er duidelijk vermeld staat op jullie app dat ik tijd heb tot 7 december 2025 om mijn lidmaatschap te annuleren. Ik vraag u daarom nogmaals om binnen de 3 werkdagen het bedrag van € 99,99 op mijn bankrekening BE59 0019 0294 8626 terug te willen betalen. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Bij gebrek hieraan, zal ik alle mogelijke stappen ondernemen om mijn rechten te vrijwaren Met vriendelijke groeten S. GHARBI Bijlagen: Kopie app EDreams met bevestiging van datum annulatie en vernieuwing jaarabonnement Prime Kopie betaling via app BNP Paribas Fortis Kopie e-mail EDreams met bevestiging datum verlenging jaarabonnement Prime

Bemiddeling door Testaankoop 18 november 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform