Terug

Weigering terugbetaling na annulatie op aanraden van medewerker hotel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

K. D.

Naar: BOOKING.COM

20/07/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 17 juli 25 heb ik bij u een reis/verblijf geboekt met boekingsnummer 6805275852 Op 18 juli 25 stonden wij op verkeerde datum bij het hotel Europe aan de balie . Om te proberen een kosteloze omboeking te doen .er waren op die moment nog kamers vrij aan de zelfde prijs ,dus omboeken was wel mogelijk -maar niemand was van goede wil .de medewerker van het hotel stelde toen voor om de boeking te annuleren en zo opnieuw te boeken ..wat dus resulteerde in een annulatie maar geen geld terug gave .daar stond ik dan .zonder boeking en zonder geld Op 18juli25 vroeg ik om de terugbetaling van 458,61euro. Dit weigert u nog steeds op de dag van vandaag. Ik vraag u daarom nogmaals om binnen de 7 dagen het bedrag van 458.61 euro op mijn bankrekening te willen betalen. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Bij gebrek hieraan, zal ik alle mogelijke stappen ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Kopie bevestiging boeking • Kopie betalingsbewijs • Kopie mededeling wijziging/annulering

Bemiddeling door Testaankoop 04 augustus 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform