Terug

weigering terugbetaling laptops

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

J. D.

Naar: KREFEL

03/10/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 28/08 heb ik in uw online winkel 5 "Bundels Galaxy Book4 i5 8GB/512GB + Galaxy Buds3" gekocht. Ik koos voor betalen in 2 keer via alma en betaalde direct 1247,50 euro. De Overige 1247,50 euro zou op 27/09 betaald worden. Na ophalen van het product in de winkel in Schoten op 30/08, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 26/09 vier van de vijf bundels retour aangeboden. Eén werd behouden omdat "de seal do not accept if this seal is broken" verbroken was om het product te bekijken. Op 27/09 antwoordde u dat mijn verzoek niet kon worden ingewilligd omdat de witte doos van Krëfel ontbrak. Dit zou cruciaal zijn, omdat het gaat om een bundel. Er werd mij echter in geen enkele communicatie medegedeeld dat deze doos belangrijk is in functie van retourneren. Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de overeenkomst te herroepen, waarbij ik u bevestig dat het product, onbeschadigd en in al zijn onderdelen compleet, beschikbaar is voor teruggave en ik verzoek u bijgevolg om terugbetaling van de betaalde prijs van 1996 euro . Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.

Berichten (1)

KREFEL

Naar: J. D.

13/10/2025

Hallo, Bedankt voor je bericht en voor het contacteren van onze klantendienst. We hebben je aanvraag tot herroeping in goede orde ontvangen met betrekking tot je bestelling met ordernummer 58612952. Zoals vermeld in onze herroepingsvoorwaarden, heeft de klant tot 30 dagen na aankoop de tijd om een product te retourneren, mits het artikel in perfecte staat is én zich in de originele verpakking bevindt, inclusief alle accessoires. Je geeft zelf aan dat de originele (witte) Krëfel-doos ontbreekt. Omdat het hier om een bundelproduct gaat, is deze verpakking essentieel voor een volledige retour. Zonder deze originele verpakking kunnen wij het product helaas niet aanvaarden voor retour, aangezien het pakket hierdoor niet meer als nieuw kan worden aangeboden. We begrijpen dat dit teleurstellend kan zijn, maar we hopen op je begrip hiervoor. Mocht je nog vragen hebben of verdere toelichting wensen, staan we uiteraard klaar om je te helpen. Met vriendelijke groeten, Jana Customer Happiness Teammember krefel.be Krëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform