Terug

Weigering terugbetaling injectie kWh

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. H.

Naar: TotalEnergies

21/06/2023

Beste, bij mijn laatste maandafrekening werd geen rekening gehouden met de injectie kWh (zonnepanelen), zie bijgevoegde afrekening. Dit met als reden dat Fluvius deze nog niet goedkeurde (aanvraag gedaan op 8 februari). TotalEnergie vermeld wel de hoeveelheid en dus zijn ze perfect op de hoogte want deze hoeveelheden krijgen ze van Fluvius. Kan u helpen. Met vriendelijke groet.

Berichten (1)

L. H.

Naar: TotalEnergies

22/06/2023

Beste, ondertussen heeft Fluvius de zonnepanelen goedgekeurd. Mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform