Terug

Weigering terugbetaling en niet werkend item

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. G.

Naar: Elektro Lommelen

18/04/2024

BesteBij het aankopen van de vaatwas diende initieel het volledige bedrag overgeschreven te worden. Bij levering was er de optie om een deel via eco-cheques te betalen. Het bedrag betaalt met ecocheques dient vervolgens teruggestort te worden in euro. Deze terugbetaling heeft nooit plaatsgevonden. Bij het contacteren van de firma wordt telkens gezegd dat het onderzocht zal worden, waarna er nooit verdere reactie komt. Daarnaast heeft de betreffende vaatwas nog geen dag gewerkt. Er komt steeds een foutmelding. Graag had ik daarvoor beroep gedaan op de garantie of een hersteldienst. Helaas krijg ik daar ook geen gehoor. Graag had ik beide problemen opgelost gezien. met vriendelijke groetSander

Berichten (1)

S. G.

Naar: Elektro Lommelen

06/05/2024

GoeiemorgenIk heb helaas alweer geen antwoord mogen ontvangen. Is het mogelijk dit item te bekijken en de nodige acties te ondernemen? Met vriendelijke groetSander Geysen

Bemiddeling door Testaankoop 02 juli 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform