Terug

Weigering terugbetaling aankoop

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. F.

Naar: Van Cranenbroek

23/06/2020

Besteop 22/06/2020 kocht mijn man een zwembadfilter bij de vestiging VanCranenbroek Oudsbergen. Na het installeren bleek het toestel lek te zijn en dus niet te werken zoals het hoort. Mijn man ging de dag zelf nog met het toestel terug en werd daar onprofessioneel geholpen en behandeld. De schuld dat het toestel niet werkte werd aan hem toegewezen. Aangezien het filiaal ons niet verder kon helpen met een andere zwembadfilter, hadden wij ons aankoopbedrag van 145,05 euro (voor ons een groot bedrag) graag terug gehad zodat we in een andere winkel een nieuwe pomp kunnen kopen. Dit werd geweigerd door de vestiging. We moesten contact opnemen met de klantendienst. Op 22/06/2020 werd er een mail verstuurd. Op 23/06/2020 werd er telefonisch contact met ons opgenomen om te zeggen dat er niets aan te doen valt, dat we het bedrag maar moeten opkopen in de winkel. Ook hier werden we zeer onprofessioneel behandeld en afgewimpeld. Ze beweren dat ze het aankoopbedrag niet kunnen teruggeven. Dit klopt niet want twee jaar geleden kochten we een kerstboom die te groot was in deze vestiging. Omdat ze ons geen andere kerstboom konden aanbieden kregen we ons aankoopbedrag toen wel terug. Waarom nu dan niet? Wij vinden het onacceptabel dat wij een tegoedbon hebben gekregen terwijl de vestiging ons geen oplossing kan aanbieden. We willen dan ook gewoon graag ons aankoopbedrag terug zodat we elders kunnen kijken voor een zandfilter. Met vriendelijke groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform