Terug

Weigering te veel betaalde factuur terug te betalen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Mega

21/06/2023

Mijn contract bij mega voor electriciteit werd stopgezet in juni 2021.1 jaar later kreeg ik weer een onduidelijk factuur dat ik niet betaalde aangezien alles al betaald was. Maar dan volgde een aanmaning met kort daarop een dreig email dat er een incassobureau zou ingezet worden bij niet betaling binnen de 24 uur. Daarop betaalde ik 195.2 euro. Na tussenkomst van euromex stuurde Meva na maanden een verklaring voor het bedrag dat ik nog betaalde maar daaruit bleek duidelijk dat ik het prosumententarief NIET diende te betalen aangezien ik voor de gevraagde periode een digitale meter had. Dus geen prosumententarief verschuldigd.Mega schuift dit nu al bijna 1 jaar op de lange baan.Graag hulp M v g

Berichten (47)

Mega

Naar: A. C.

21/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

A. C.

Naar: Mega

05/07/2023

Beste In de bijlage afrekening van mega van april 2021 zie ik dat ik 154.83€ prosumententarief betaalde. Dus die 195.2€ erbij betaalde ik nu 350.03 voor de periode van 1 jaar alhoewel ik slechts van 14 juli 2020 zonnepanelen heb en dit tot 8 januari 2021 toen de digitale meter werd geplaatst!Dus ik had slechts 5 en een halve maand een terugdraaiende teller waarvoor een prosumententarief moet betaald worden.Dus per dag betaal je ongeveer 0.9 € prosumententarief dit zou mij dan max 172 dagen maal 0.9 is effectief 154.83€!!!Dus ik had al betaald!Kan U dit laten rechtzetten

Mega

Naar: A. C.

05/07/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Experts_Leuven, 5 jul 2023 17:01 CESTBeste,Mijn collega maakte hiervoor een aanvraag over naar onze achterliggende dienst. We houden je ofwel op de hoogte van de weigering van de aanpassing (en met welke reden) ofwel ontvangt u binnenkort een nieuwe correcte factuur (of annulatie).Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,TimKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons* * *Ken je ons **ambassadeur-systeem**?Je kan je **voorschotfacturen en gegevens beheren** via je online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[421J4Y-NN7ZJ]

A. C.

Naar: Mega

01/08/2023

Nog steeds geen duidelijke berekening gekregen....In tegendeel, weer 2 facturen(waarvan 1 geannuleerd)die niet spreken over waarom ik te veel betaald heb.Net zoals 6 a 7 maand geleden al&#128584&#128585&#128584Benieuwd hoe lang jullie met mijn voeten blijven spelen....

Mega

Naar: A. C.

02/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

A. C.

Naar: Mega

02/08/2023

Wauw een deeltje beantwoord na meer als een jaar niet te antwoorden of naast de kwestie te antwoorden...Dus van 1 maart 2021 tot 31 mei dienen jullie mij terug te betalen want geen prosumententarief meer van toepassing!!!Ben benieuwd....

Mega

Naar: A. C.

03/08/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------CX Office (NL), 3 aug 2023 10:21 CESTBeste,Bedankt voor uw bericht.De correctie op het prosumententarief heeft u al reeds ontvangen op 26/12/2022:s:my.mega.be/clients/ME411147/4BZUB8FARH.s:my.mega.be/clients/ME411147/852ZO723KM.s:my.mega.be/clients/ME411147/9SIUXZ1TFT.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons* * *Ken je ons **ambassadeur-systeem**?Je kan je **voorschotfacturen en gegevens beheren** via je online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[9K71WZ-LE11L]

A. C.

Naar: Mega

03/08/2023

Neen was beloofd maar nooit gestort!

Mega

Naar: A. C.

03/08/2023

Mega. Same Energy. Just Cheaper.Beste,Bedankt voor uw bericht.Uw afrekening 9220839672 (177.32Eur) is gecorrigeerd naar afrekening 9230474381 (102.11Eur).s:my.mega.be/clients/ME411147/I305R0RVNT.Er is dus nog een openstaand saldo van 1.99Eur in ons voordeel.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur Team Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u)Contacteer onsKen je ons ambassadeur-systeem?Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.Volg ons nu op FacebookInstagramTwitterimage.pngs:mega1.zendesk.com/attachments/token/c4r4tiX6A3C8geyUv0dk1LW8I/?name=image.png Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège[L6Z4VD-PWPZN]

A. C.

Naar: Mega

07/08/2023

Blijf maar volharden in de onwillendheid! Ik ga verder tot rechtvaardigheid geschied.Jullie liegen en proberen te misleiden.

Mega

Naar: A. C.

07/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

A. C.

Naar: Mega

07/08/2023

Blijf maar volharden in de onwillendheid! Ik ga verder tot rechtvaardigheid geschied.Jullie liegen en proberen te misleiden.

Mega

Naar: A. C.

07/08/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------CX Office (NL), 7 aug 2023 12:26 CESTBeste,Het bedrag van 195.20Eur dat u diende te betalen, was voor de volgende facturen:- 2220233280s:my.mega.be/clients/ME411147/G6YIDHX8Q7.- 2220233494s:my.mega.be/clients/ME411147/RTSZVCQGQB.- 9220257923s:my.mega.be/clients/ME411147/WNGLTTT63O.- 9220257683s:my.mega.be/clients/ME411147/RKTTQHQQTM.Deze correctie is er gekomen doordat er eerst geen prosumententarief was aangerekend.Het prosumententarief is u aangerekend tot 01/03/2021.Alles aanpassingen zijn correct verrekend.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons* * *Ken je ons **ambassadeur-systeem**?Je kan je **voorschotfacturen en gegevens beheren** via je online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[W0D6XJ-MX5EX]

A. C.

Naar: Mega

07/08/2023

Waarom is er dan prosumententarief aangerekend van 4 maart tot 58dagen nadien? Voor bedrag van50.21€?Fact nr. 9210214845

A. C.

Naar: Mega

07/08/2023

Waarom is er dan prosumententarief aangerekend van 4 maart tot 58dagen nadien? Voor bedrag van50.21€?Fact nr. 9210214845

Mega

Naar: A. C.

08/08/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Experts_Leuven, 8 aug 2023 14:42 CESTBeste meneer Verbeyst,We hebben jouw klacht via Test Aankoop goed ontvangen.Het prosumententarief werd inderdaad aangerekend op factuur 9210214845. Deze factuur werd echter geannuleerd, je hebt factuur 9230474381 in de plaats mogen ontvangen. Op deze factuur werd er géén prosumententarief meer aangerekend.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,JorisKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[L6M1KN-4JDVJ]

Mega

Naar: A. C.

08/08/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Experts_Leuven, 8 aug 2023 14:42 CESTBeste meneer Verbeyst,We hebben jouw klacht via Test Aankoop goed ontvangen.Het prosumententarief werd inderdaad aangerekend op factuur 9210214845. Deze factuur werd echter geannuleerd, je hebt factuur 9230474381 in de plaats mogen ontvangen. Op deze factuur werd er géén prosumententarief meer aangerekend.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,JorisKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[L6M1KN-4JDVJ]

A. C.

Naar: Mega

09/08/2023

En de 154.83 prosumententarief betaald in april 2021 dan...factuur 2220233494Jullie spreken elkaar tegen

A. C.

Naar: Mega

09/08/2023

En de 154.83 prosumententarief betaald in april 2021 dan...factuur 2220233494Jullie spreken elkaar tegen

Mega

Naar: A. C.

09/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

A. C.

Naar: Mega

09/08/2023

Ongelofelijk!!!Heb jij mijn mail wel goed gelezen?!Jij spreekt over factuur nr9210214845.Ik over 2220233494

Mega

Naar: A. C.

09/08/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Experts_Leuven, 9 aug 2023 11:52 CESTBeste,We hebben uw bericht via Test-aankoop goed ontvangen.Zoals mijn collega aangaf werd de factuur waarin prosumententarief aangerekend werd vervangen door een nieuwe factuur. Aangezien hier niet alleen het prosumententarief werd verwijderd, maar ook de verbruiksgegevens wijzigden (door de voorheen terugdraaide teller werd u 0 kWh verbruik voor daguren aangerekend, hetgeen niet kan met een digitale meter. Hierdoor werd er op de rechtzetting 216 kWh verbruik voor daguren aangerekend).Vermoedelijk is dit de verklaring waardoor de rechtzetting niet strookt met wat u in gedachte heeft.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,TimKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons* * *Ken je ons **ambassadeur-systeem**?Je kan je **voorschotfacturen en gegevens beheren** via je online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[G26Y37-DL02X]

A. C.

Naar: Mega

09/08/2023

Ongelofelijk!!!Heb jij mijn mail wel goed gelezen?!Jij spreekt over factuur nr9210214845.Ik over 2220233494

Mega

Naar: A. C.

10/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

Mega

Naar: A. C.

10/08/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------CX Office (NL), 10 aug 2023 10:01 CESTBeste,Bedankt voor uw bericht.Afrekening 2220233494 is een afrekening voor de periode van 09/09/2020 tot 28/02/2021.Op deze afrekening is prosumententarief aangerekend omdat het prosumententarief verplicht moest betaald worden tot 01/03/2021.Ongeacht een analoge of digitale meter.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons* * *Ken je ons **ambassadeur-systeem**?Je kan je **voorschotfacturen en gegevens beheren** via je online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[4291J5-JNZZJ]

A. C.

Naar: Mega

10/08/2023

Idd dus heb ik ten onrechte nogmaals 195.2euro betaald met melding me411147 en hiervan beweren jullie dat het achterstallig prosumententarief is. Klopt niet!!Wanneer komt er een duidelijk antwoord hierop?

A. C.

Naar: Mega

10/08/2023

Betaald op 2 september 2022

A. C.

Naar: Mega

10/08/2023

Idd dus heb ik ten onrechte nogmaals 195.2euro betaald met melding me411147 en hiervan beweren jullie dat het achterstallig prosumententarief is. Klopt niet!!Wanneer komt er een duidelijk antwoord hierop?

A. C.

Naar: Mega

10/08/2023

Betaald op 2 september 2022

Mega

Naar: A. C.

11/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

Mega

Naar: A. C.

11/08/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------CX Office (NL), 11 aug 2023 09:27 CESTBeste,Bedankt voor uw bericht.Het bedrag van 195.20Eur is voor deze documenten:- 2220233494 887.58Eur- 2220233280 6.62Eur- 9220257923 - 304.98Eur- 9220257683 - 394.02EurEr is enkel prosumententarief aangerekend op afrekening 2220233494.Aangezien dit een afrekening is voor de periode van 09/09/2020 tot 28/02/2021 is dat normaal dat er prosumententarief aangerekend wordt.Vanaf 01/03/2021 is het prosumententarief afgeschaft bij een digitale meter.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons* * *Ken je ons **ambassadeur-systeem**?Je kan je **voorschotfacturen en gegevens beheren** via je online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[G261XE-ZDR43]

A. C.

Naar: Mega

17/08/2023

Voor de laatste keer....Gelieve jaaroverzicht te sturen met alle correcte berekeningen want anders gaan we zo nog jaren door!En schakel ik versnelling hoger!

A. C.

Naar: Mega

17/08/2023

Voor de laatste keer....Gelieve jaaroverzicht te sturen met alle correcte berekeningen want anders gaan we zo nog jaren door!En schakel ik versnelling hoger!

Mega

Naar: A. C.

21/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

Mega

Naar: A. C.

21/08/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------CX Office (NL), 21 aug 2023 10:24 CESTBeste,Bedankt voor uw bericht.Het bedrag van 195.20Eur is voor deze documenten:- 2220233494 887.58Eur- 2220233280 6.62Eur- 9220257923 - 304.98Eur- 9220257683 - 394.02EurEr is enkel prosumententarief aangerekend op afrekening 2220233494.Aangezien dit een afrekening is voor de periode van 09/09/2020 tot 28/02/2021 is dat normaal dat er prosumententarief aangerekend wordt.Vanaf 01/03/2021 is het prosumententarief afgeschaft bij een digitale meter.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons* * *Ken je ons **ambassadeur-systeem**?Je kan je **voorschotfacturen en gegevens beheren** via je online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[42GR5Y-EJR9L]

A. C.

Naar: Mega

30/08/2023

Ik stuurde dit!Antwoord op mijn vraag!aan: Mega17/08/2023Voor de laatste keer....Gelieve jaaroverzicht te sturen met alle correcte berekeningen want anders gaan we zo nog jaren door!En schakel ik versnelling hoger

A. C.

Naar: Mega

30/08/2023

Ik stuurde dit!Antwoord op mijn vraag!aan: Mega17/08/2023Voor de laatste keer....Gelieve jaaroverzicht te sturen met alle correcte berekeningen want anders gaan we zo nog jaren door!En schakel ik versnelling hoger

Mega

Naar: A. C.

31/08/2023

Mega. Same Energy. Just Cheaper.Beste,Bedankt voor uw bericht.In bijlage een volledig rekeningoverzicht.Prosumententarief diende betaald te worden tot 01/03/2021 met zowel een analoge als een digitale meter.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur Team Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u)Contacteer onsKen je ons ambassadeur-systeem?Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.Volg ons nu op FacebookInstagramTwitterRekeningoverzicht_Verbeyst_Ronny.pdfs:mega1.zendesk.com/attachments/token/1cv8yUhCrMtS3hBWuESrPnmeF/?name=Rekeningoverzicht+Verbeyst+Ronny.pdf Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège[L6YG2W-2K0GW]

Mega

Naar: A. C.

31/08/2023

Mega. Same Energy. Just Cheaper.Beste,Bedankt voor uw bericht.In bijlage een volledig rekeningoverzicht.Prosumententarief diende betaald te worden tot 01/03/2021 met zowel een analoge als een digitale meter.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur Team Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u)Contacteer onsKen je ons ambassadeur-systeem?Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.Volg ons nu op FacebookInstagramTwitterRekeningoverzicht_Verbeyst_Ronny.pdfs:mega1.zendesk.com/attachments/token/1cv8yUhCrMtS3hBWuESrPnmeF/?name=Rekeningoverzicht+Verbeyst+Ronny.pdf Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège[L6YG2W-2K0GW]

A. C.

Naar: Mega

01/09/2023

Graag slofactuur met exacte verbruikgegevens niet de reeds gekende onduidelijke facturen.

A. C.

Naar: Mega

01/09/2023

Graag slofactuur met exacte verbruikgegevens niet de reeds gekende onduidelijke facturen.

Mega

Naar: A. C.

01/09/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------CX Office (NL), 1 sep 2023 14:12 CESTBeste,Bedankt voor uw bericht.In bijlage een volledig rekeningoverzicht.Prosumententarief diende betaald te worden tot 01/03/2021 met zowel een analoge als een digitale meter.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[W0MVLL-GK2N3]

Mega

Naar: A. C.

01/09/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------CX Office (NL), 1 sep 2023 14:12 CESTBeste,Bedankt voor uw bericht.In bijlage een volledig rekeningoverzicht.Prosumententarief diende betaald te worden tot 01/03/2021 met zowel een analoge als een digitale meter.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[W0MVLL-GK2N3]

A. C.

Naar: Mega

01/09/2023

aan: Mega01/09/2023Graag slofactuur met exacte verbruikgegevens niet de reeds gekende onduidelijke facturen

A. C.

Naar: Mega

01/09/2023

aan: Mega01/09/2023Graag slofactuur met exacte verbruikgegevens niet de reeds gekende onduidelijke facturen

Mega

Naar: A. C.

01/09/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------CX Office (NL), 1 sep 2023 16:40 CESTBeste,Bedankt voor uw bericht.Zoals al eerder meegegeven, is het prosumententarief afgeschaft vanaf 01/03/2021.Daarvoor werd het prosumententarief zowel voor de analoge als de digitale meter aangerekend.Dit is al meerdere keren doorgegeven.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons* * *Ken je ons **ambassadeur-systeem**?Je kan je **voorschotfacturen en gegevens beheren** via je online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[G2ZL5M-J2Z43]

Mega

Naar: A. C.

01/09/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------CX Office (NL), 1 sep 2023 16:40 CESTBeste,Bedankt voor uw bericht.Zoals al eerder meegegeven, is het prosumententarief afgeschaft vanaf 01/03/2021.Daarvoor werd het prosumententarief zowel voor de analoge als de digitale meter aangerekend.Dit is al meerdere keren doorgegeven.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons* * *Ken je ons **ambassadeur-systeem**?Je kan je **voorschotfacturen en gegevens beheren** via je online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[G2ZL5M-J2Z43]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform