Terug

Weigering sociaal tarief toe te passen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. V.

Naar: Proximus

10/08/2018

Betreft facturatie mobiel abonnement van mijn moeder (82 jaar). Zij is gekend bij het BIPT als persoon met een handicap.In juni neemt zij een abonnement bij Proximus en ik stuur meteen een kopij van haar attest persoon met een handicap naar Proximus.Eerst factuur (*****30253) komt, geen sociaal tarief toegepast waarop ik contact opneem met de klantendienst... Zij erkennen de fout en maken een creditnota (*****99964) op ten bedrage van 7.60 EUR.Factuur van juli komt (*****87712), opnieuw geen sociale korting toegepast. Ik bel vandaag naar de klantendienst en zij weigeren dit recht te zetten.Volgende facturen zouden wel automatisch in orde zijn maar voor dit factuur weigeren ze elke medewerking!

Berichten (2)

Proximus

Naar: W. V.

14/08/2018

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,StefanHet Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerdProximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192944744335]

W. V.

Naar: Proximus

16/08/2018

Geachte,Creditnota ontvangen waarvoor dank!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform