Terug

Weigering schrapping/stopzetting domiciliëring

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: Eneco

04/12/2018

Ik ben geen klant meer bij Eneco sedert 05/2016. Nadien werd de domiciliëring NIET automatisch geschrapt door Eneco. Volgens mijn bank Argenta dient Eneco hiervoor te zorgen : hun bank moet de domiciliëring schrappen en deze verdwijnt dan. Niettegenstaande talrijke (5) verzoeken naar Eneco is deze nog steeds NIET geschrapt, er wordt enkel medegedeeld dat er geen betalingen meer zullen aangeboden worden! (ik ben er geen klant meer!!).Om deze reden (slechte administratie en onbegrip) word ik NOOIT meer klant bij Eneco in een tevredenheidsenquête nav mijn klachten geef ik dit steeds ook zo aan.Dit duurt nu echt veel te lang voor een gewone administratieve formaliteit (destijds bij Electrabel heb ik al deze moeite niet moeten doen om de domiciliëring daar te schrappen : dit gebeurde automatisch).

Berichten (3)

L. D.

Naar: Eneco

19/12/2018

Dit begint frustrerend te worden : waarom schrapt u de domiciliëring niet volledig via uw bankinstelling? Ik ben geen klant meer bij u sedert jaren.U negeert al talrijke mails met hetzelfde verzoek en ook dit verzoek via Test -Aankoop, waarom?

L. D.

Naar: Eneco

18/02/2019

Mijn eerder verzoek via mail dd 28/7/2018 en herhalingen is nog steeds niet uitgevoerd (volledige schrapping domiciliëring, u meldt mij enkel dat deze geannuleerd is), dit is een eenvoudige formaliteit via uw bankinstelling.Betreft uw Case 4219035, u kunt uw bankinstelling opdracht geven om deze domiciliëring volledig en definitief te schrappen. Volgens mijn bank verdwijnt deze dan onmiddellijk.Ik ga er met deze talrijke verzoeken en uw weigering om dit in orde te brengen via uw bankinstelling van uit NOOIT nog klant te worden bij ENECO.

L. D.

Naar: Eneco

10/08/2019

Zonder enige reactie van uwe,twege is de domiciliëring EINDELIJK geschrapt, niet door uw vriendelijke klantendienst die deed of hun neus bloedt maar volgens de bank gebeurt dit automatisch als deze DRIE jaar niet meer actief is.Proficiat Eneco, een knap staaltje van een goede klantendienst.Twijfel als ik ooit nog klant word bij Eneco? Zeker niet meer, dank u.Er zijn trouwens energieleveranciers met betere prijzen en zeker een betere klantendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform