Terug

Weigering retourlabel en terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

C. M.

Naar: flairemode

29/09/2024

Ik wil mijn bestelling retourneren en wil terugbetaling. Ze weigeren een retourlabel aan te maken en blijven me maar bestoken met mails over omruiling, te hoge terugzendkosten,. .. Flairmode os volgens de domeinnaam een Nederlandse online shop. Ik wil terugzenden naar Nederland maar krijg maar geen retourlabel. Ondertussen zijn we reeds 4 mails verder.

Berichten (1)

flairemode

Naar: C. M.

30/09/2024

Beste klachten Bedankt dat u contact heeft opgenomen met onze klantenservice. Onze excuses voor het ongemak. We hebben haar de 20% terugbetaling aangeboden en ze mag het product houden. Zo niet, dan geven we haar het retouradres. Ik hoop dat dit u voldoende informatie heeft gegeven. Met vriendelijke groet, Sofia Team Flaire Mode ---- On Sun, 29 Sep 2024 10:30:16 +0200 klachten@test-aankoop.be wrote --- ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Bemiddeling door Testaankoop 30 september 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform