Geachte mevrouw/heer,
Op 23 november heb ik in uw online winkel een "Krups
Volautomatische Espressomachine YY4899FD Eco" gekocht met ordernummer 59858151, waarbij ik het bedrag van €359 heb betaald.
Het product is gekocht op de naam van mijn moeder, Karima Addou. Ik heb gezocht maar ik kon helaas geen klantnummer terugvinden in haar account noch emails, vandaar de ordernummer.
Bij de levering van het product, die plaatsvond op 24 november heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb op 24 november dezelfde dag als aflevering jullie gecontacteerd via jullie website (zie bijlage) en aangegeven dat ik het product wens terug te retourneren. Jullie gaven aan dat ik het in één van jullie winkels binnen kan brengen.
Vandaag 25 november ben ik bij één van jullie winkels in Korbeek-Lo langsgeweest en heb aangegeven dat ik het product wens te retourneren. Ze weigerden en zeiden dat ik het had gebruikt. Maar ik heb het echter niet gebruikt, ik heb het slechts getest en maximum 4 kopjes koffie zwart mee gemaakt om de kwaliteit van de koffie van het apparaat te kunnen zien/proeven.
Ik betwist het bovenstaande omdat ik weet dat je een aangekochte product op afstand wel kan en mag proberen in maten van het testen van het product. Aangezien ik het in amper 24uur heb proberen te retourneren, geeft aan dat ik het product niet intensief heb gebruikt maar slechts heb getest om een idee te hebben van het product net zoals je al andere elektronische toestellen kan en mag testen. Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de overeenkomst te herroepen, waarbij ik u bevestig dat het product, onbeschadigd en in al zijn onderdelen compleet, beschikbaar is voor teruggave en ik verzoek u bijgevolg om terugbetaling van de betaalde prijs van 359.
Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.
Alvast bedankt!
Mvg,
Ghorafi