Terug

Weigering retour van 2 hoofdtelefoons.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. B.

Naar: bol.com

27/05/2020

Beste,Ik heb 2 artikels (hoofdtelefoons) terug gestuurd volgens de retour policy aangegeven op de website van bol.com waar ik deze artikels gekocht en reeds betaald heb. Op de website van bol.com staat zeer duidelijk verwoord dat er 30 dagen bedenk tijd op dit artikel geldt. Deze retour wordt geweigerd met de volgende vermelding : Beide headsets bevatten de geur van sigaretten. Met de huidige covid-19 maatregelen kunnen wij dit spijtig genoeg niet terugnemen, omdat dit enorm onveilig is.De hoofdtelefoons zitten in de originele verpakking en zijn niet beschadigd. Geur van sigaretten niet mogelijk aangezien wij niet roken.met beleefde groet,Dirk Bracke

Berichten (4)

bol.com

Naar: D. B.

28/05/2020

Beste Anthony, Wij hebben ondertussen al twee keer uitgelegd waarom wij deze artikelen niet kunnen terug nemen. Gelieve dit odnerling met bol klantenservice te regelen, want wij kunnen niets meer doen voor u. Met vriendelijke groet, Tones Partner van bol.com -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Je hebt een vraag gesteld via bol.com. Deze vraag is doorgezet naar de partner die het artikel verkoopt in onze winkel. Onze partner kan jouw vraag het beste beantwoorden. Een reactie op deze mail komt direct uit bij de partner. Komen jullie er samen niet uit? Neem dan contact op met de bol.com klantenservice. ---- Original Message ---- [s:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden] [s:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy]

D. B.

Naar: bol.com

02/06/2020

DATA NOT AVAILABLE

bol.com

Naar: D. B.

07/07/2020

Beste Anthony, Bij deze het gevraagde document. Met vriendelijke groet, Tones Partner van bol.com -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Je hebt een vraag gesteld via bol.com. Deze vraag is doorgezet naar de partner die het artikel verkoopt in onze winkel. Onze partner kan jouw vraag het beste beantwoorden. Een reactie op deze mail komt direct uit bij de partner. Komen jullie er samen niet uit? Neem dan contact op met de bol.com klantenservice. ---- Original Message ---- [s:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden] [s:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy]

bol.com

Naar: D. B.

07/07/2020

Beste Anthony, Bij deze het gevraagde document. Met vriendelijke groet, Tones Partner van bol.com -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Je hebt een vraag gesteld via bol.com. Deze vraag is doorgezet naar de partner die het artikel verkoopt in onze winkel. Onze partner kan jouw vraag het beste beantwoorden. Een reactie op deze mail komt direct uit bij de partner. Komen jullie er samen niet uit? Neem dan contact op met de bol.com klantenservice. ---- Original Message ---- [s:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden] [s:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform