Terug

Weigering Promotie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

L. L.

Naar: SodaStream International BV

07/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 2 juli 2024 wilde ik een online liptone ice tea peach zero bestelling plaatsen en genieten van de promotie/korting die u had gemaakt. ( 2 + 1 GRATIS) Echter, de beloofde promotie/korting werd geweigerd. Ik verzoek u daarom de beloofde promotie/korting te willen toepassen en om binnen de 7 dagen geleverd zien zoals eerder gefactureerd. Met vriendelijke groet, Bijlagen: - Promotie/korting - Betalingsbewijs - Aankoopfactuur

Berichten (3)

SodaStream International BV

Naar: L. L.

09/07/2024

Beste Klachten,Heel erg bedankt dat u contact heeft opgenomen met een van onze SodaStream Specialisten. We streven ernaar om altijd uw verwachtingen te overtreffen en horen graag wat u vindt van uw recente ervaring met ons. Zou u even de tijd kunnen nemen om onderstaande vraag te beantwoorden?Cher/Chère Klachten,Merci beaucoup d'avoir contacté l'un de nos spécialistes SodaStream. Nous nous efforçons de toujours dépasser vos attentes et nous serions ravis d'entendre ce que vous pensez de votre récente expérience avec nous. Pourriez-vous s'il vous plaît prendre un moment pour répondre à la question ci-dessous?Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen?Goed, ik ben tevredenSlecht, ik ben ontevredenDit is waar uw vraag of klacht over ging:Le sujet de votre question ou plainte: Klachten 7 jul 2024 16::30 GMT+9 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ CAUTION: This email originated from outside the organization. Do NOT click links, open attachments or respond to requests for information, unless you recognize the sender and know the content is safe.[7L4MRR-4EM95]

L. L.

Naar: SodaStream International BV

09/07/2024

Ik ben niet tevreden en dit zou u moeten kunnen opmaken uit de mail die u kreeg. Zie mail die ik jullie stuurde! En hoop snel duidelijkheid te krijgen.

SodaStream International BV

Naar: L. L.

10/07/2024

Beste Klachten,Heel erg bedankt dat u contact heeft opgenomen met een van onze SodaStream Specialisten. We streven ernaar om altijd uw verwachtingen te overtreffen en horen graag wat u vindt van uw recente ervaring met ons. Zou u even de tijd kunnen nemen om onderstaande vraag te beantwoorden?Cher/Chère Klachten,Merci beaucoup d'avoir contacté l'un de nos spécialistes SodaStream. Nous nous efforçons de toujours dépasser vos attentes et nous serions ravis d'entendre ce que vous pensez de votre récente expérience avec nous. Pourriez-vous s'il vous plaît prendre un moment pour répondre à la question ci-dessous?Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen?Goed, ik ben tevredenSlecht, ik ben ontevredenDit is waar uw vraag of klacht over ging:Le sujet de votre question ou plainte: Klachten 9 jul 2024 19::01 GMT+9 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ CAUTION: This email originated from outside the organization. Do NOT click links, open attachments or respond to requests for information, unless you recognize the sender and know the content is safe.[0G1XZ7-Y0ZK0]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform