Beste Klachten,Heel erg bedankt dat u contact heeft opgenomen met een van onze SodaStream Specialisten. We streven ernaar om altijd uw verwachtingen te overtreffen en horen graag wat u vindt van uw recente ervaring met ons. Zou u even de tijd kunnen nemen om onderstaande vraag te beantwoorden?Cher/Chère Klachten,Merci beaucoup d'avoir contacté l'un de nos spécialistes SodaStream. Nous nous efforçons de toujours dépasser vos attentes et nous serions ravis d'entendre ce que vous pensez de votre récente expérience avec nous. Pourriez-vous s'il vous plaît prendre un moment pour répondre à la question ci-dessous?Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen?Goed, ik ben tevredenSlecht, ik ben ontevredenDit is waar uw vraag of klacht over ging:Le sujet de votre question ou plainte: Klachten 7 jul 2024 16::30 GMT+9 CAUTION: This email originated from outside the organization. Do NOT click links, open attachments or respond to requests for information, unless you recognize the sender and know the content is safe.[7L4MRR-4EM95]