Op 6/11 was ik gaan shoppen in Hasselt en ging horen in de Telenet shop naar de eindejaars Telenet promotie, een robot stofzuiger voor 59€ ipv 499€ als ik zou overstappen naar een One abonnement. Ik had een oud Wigo 18 Gb abonnement met 2 sim kaarten. En daar buiten nog een extra mobiel abonnement. Het was mogelijk om van die promotie te genieten door naar een One abonnement over te stappen met de 3 sim kaarten tesamen in werd mij gezegd. De promotie kwam niet direct op het scherm van de verkoopster, ze moest de One van haar manager upgraden naar One Up. Maar ik ging de upgrade naar Up in korting krijgen gedurende 24 maanden. Als het nieuwe abonnement geactiveerd zou worden, ging ik een mail krijgen en kon ik de robot stofzuiger bestellen voor 59€. Na een week was de mail er echter niet en na een dag proberen bellen zonder dat de telefoon in Hasselt werd opgenomen begaf ik mij naar een Telenet shop in mijn buurt. Die wisten mij te zeggen dat ik geen recht had op de promotie aangezien mijn oud Wigo 18Gb abonnement de mogelijkheid had om 3 simkaarten te hebben. Dat wist ik niet, ik dacht altijd dat het maar 2 simkaarten waren. Sinds februari 2023 heb ik 3 simkaarten en betaalde dus 21 maanden 21€ per maand teveel, dat er nog boven op. Ik voel mij bedrogen voor 881€.