Geachte mevrouw, heer
Op 18 januari 2023 heb ik bij jullie een PS5 - disc edition (god of war ragnarok bundel) gekocht voor het bedrag van 619,99 euro.
Na 18 maanden kon de ps5 geen discs meer lezen en detecteren (vaak voorkomend en gekend probleem)
dus heb ik netjes binnen de wettelijke garantieperiode een reparatie aangevraagd op 24 juli 2024. Tot dusver geen problemen.
Op 6 augustus ontvang ik een mail waarin staat dat sony verklaart dat het product niet binnen de garantieperiode valt en bol legt me een prijsopgave voor om de ps5 te herstellen. Ik vond het vreemd dat bol mijn ps5 naar sony had opgestuurd aangezien de fabrieksgarantie van sony slechts 1 jaar bedraagt en we al 18 maanden na aankoopdatum waren. Ik bel bol dus op om duidelijk te maken dat ze binnen de wettelijke garantieperiode van 2 jaar mijn ps5 kosteloos dienen te herstellen. Bol ging akkoord en op 9 augustus 2024 starten ze de reparatie met de belofte: binnen de 15 werkdagen niet hersteld wordt het aankoopbedrag teruggestort.
We zijn nu een maand verder en nog steeds geen nieuws, als ik bel en vraag (meerdere keren) om updates kan niemand me helpen en word ik wandelen gestuurd. Dus vraag ik bol om de terugbetaling op te starten, ook dit blijkt onmogelijk te zijn en ook hier kan niemand van de klantendienst me helpen en word ik opnieuw wandelen gestuurd. Belofte van binnen de 15 dagen geen herstelling = geld terug wordt dus niet nagekomen.