Terug

Weigering opzeggen abonnement

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

S. M.

Naar: DPG Media

02/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Vorig jaar werd ik telefonisch gecontacteerd door jullie diensten om een abonnement te nemen op TeVeblad. . Op 7 maart 2024 nam ik terug telefonisch contact op met jullie diensten om dit abonnement te stoppen. Mijn verbazing was groot als ik op 8 maart 2024 een mail ontving waarin u vermeld dat mijn abonnement op 11 augustus 2026 zou stoppen. Na opnieuw telefonisch contact werd ik van het kastje naar de muur gestuurd. Daar ik geen gehoor kreeg, heb ik op 22 mei 2024 een aangetekende zending gestuurd, waar ik opnieuw geen antwoord op kreeg. Op 10 jun 2024 heb ik opnieuw een aangetekende zending gestuurd waarop ik tot op vandaag 2 juli nog steeds geen antwoord heb ontvangen. U bent bij wet verplicht te antwoorden op een aangetekend schrijven binnen de termijn van 14 dagen. U bent OPNIEUW in gebreke gebleven en weigert te doen wat u dient te doen. Ik eis een directe stopzetten van het abonnement en een terug betaling van maart t/m juli wegens het weigeren te antwoorden en het stopzetten van het abonnement. Omdat ik de overeenkomst sloot door foutieve/misleidende informatie, vernietigde ik de overeenkomst. Ik heb op geen enkel ogenblik een mail bevestigd met de algemene voorwaarden of termijn met de loopttijd van het abonnement. Met vriendelijke groet, Bijlagen: - De twee aangetekende brieven - De twee bewijzen van het aangetekend schrijven

Bemiddeling door Testaankoop 10 juli 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform