Terug

Weigering opzeggen abonnement waar ik niet mee heb ingestemd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. V.

Naar: PUZZEL 4 U

08/02/2024

Beste, Ik werd via telefoon gecontacteerd door puzzel4u dat ik zogenaamd gewonnen had en daarom aan gereduceerde prijs een proefnummer van hun ‘kreeg’. Ik heb dit toegezegd. Ik heb er niet meer naar om gekeken tot ik plots een factuur van 19€ in mijn bus kreeg kantnota ik heb geen boekjes meer ontvangen buiten het eerste nummer waar ik 9,95€ voor heb betaald. Dus ik heb desondanks ik niets heb ontvangen netjes betaald om incasso te vermijden waar ze heel graag mee dreigen al vanaf eerste factuur. Naar aanleiding van deze gekkigheid heb ik meteen per email mijn zogenaamde abonnement, waar ik niet mee heb ingestemd!, opgezegd, per direct. Nu weigeren ze mijn abonnement op te zeggen tem november 2024 omdat ik zogenaamd heb ingestemd, telefonisch!, met dit abonnement. Echter is er mij aan de telefoon nooit gezegd dit naar een jaarabonnement werd omgezet noch dat dit om een niet opzegbaar abonnement gaat! Ik heb nergens mee ingestemd aldus.Ik wens dit abonnement nu op te zeggen want ik ga niet tot november 2024 betalen voor iets wat ik niet heb besteld noch mee heb ingestemd! Ik ontvang niet eens iets van hun buiten facturen voor nooit ontvangen boekjes!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform