Terug

weigering op dag van reservatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. L.

Naar: PLOPSALAND

02/04/2024

In de week van 4 september 2023 boekten we onze tickets voor Plopsaqua online voor de datum 10/9/2023Deze werden meteen betaald online. Op 10/9/2023 konden we met onze dochter fijn naar Plosaqua tot we er aankwamen. We werden geweigerd omdat het te druk was. Er werd ons geen verdere info gegeven enkel dat we ofwel moesten aanschuiven ofwel naar huis moesten gaan. Ik heb dan gemaild naar de klantensupport. Hierop werd medegedeeld dat de tickets niet terugbetaald werden. We mochten op een ander tijdstip terugkeren. Dit deden we dan ook de week erna. OPNIEUW geweigerd. Ik heb dan nogmaals mijn geld terug gevraagd maar daarop kreeg ik geen reactie meer. In de tussentijd zijn we opnieuw zwanger van ons 2e kindje, wat maakt dat, wanneer we terug zouden kunnen gaan, de tickets vervallen zijn. Ik vraag dus alsnog mijn geld terug. Ik ben nog in het bezit van deze tickets alsook het mailverkeer met de klantensupport.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform