Geachte mevrouw/heer,
Op 22/05/2024, zou Bpost mij een aangetekende brief hebben geleverd en mij hebben ingelicht over de status van de zending (die zou gestuurd zijn naar een afhaalpunt).
Ik heb NOOIT een briefje of notificatie ontvangen voor deze aangetekende zending, waardoor ik deze niet kon ophalen op het postkantoor en mijn boete dus ook niet tijdig kon betalen.
Doordat Bpost mij NIET heeft ingelicht over de status van mijn zending kreeg ik een paar weken geleden een aanmaning in de bus van Modero, waardoor er een hele hoop onnodige kosten bijkwamen, zij hebben mij uiteindelijk de documenten bezorgd in bijlage.
Aangezien Bpost mij niet ingelicht heeft over de status van mijn aangetekende brief verzoek ik jullie om zo snel mogelijk een onderzoek te starten bij Bpost.
Eerder hebben jullie dit onderzoek geweigerd (dit vernam ik via Modero), omdat dit niet in jullie best interest is, ik ben hier absoluut niet mee akkoord.
Twee weken geleden heb ik al 2 keer een klacht ingediend via jullie website, maar jullie hebben mij tot op heden nog steeds niet gecontacteerd. Alle contact verliep tot op heden via jullie klant, Modero.
Wat ik verwacht van jullie is dat jullie zo snel mogelijk een onderzoek starten bij Bpost om te onderzoeken waarom ik pas op 24 augustus door Modero werd gecontacteerd, terwijl ik voor deze aanmaning helemaal niks heb vernomen van de boete én waarom jullie een onderzoek bij Bpost weigeren terwijl zij wel gewillig zijn om samen te werken en te laten onderzoeken wat er precies fout is gelopen.
Ik voel mij op een legale manier bestolen. Hoe dit dossier tot nu toe verliep is volkomen onprofessioneel en walgelijk. Ik hoop dat jullie doen wat correct is, zodat we samen kunnen zoeken naar een oplossing.
Met vriendelijke groeten,
Dwayne
Bijlage:
- Plotse aanmaning van Modero
- De PV van De Lijn die ik later pas ontving van Modero
- Bewijs van betaling van de boete zodra ik weet had van de boete
- Openstaande kosten bij Modero na betaling initiële bedrag van de boete
- Bewijs dat De Lijn een onderzoek bij Bpost weigert te starten