Terug

Weigering omruil, tegoedbon of terugname

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

T. V.

Naar: VANDEN BORRE

09/12/2025

Geachte mevrouw/heer, Op zondag 30 november 2025 heb ik in uw winkel te Lier een televisie LG QNED87A 65" gekocht, waarbij ik het bedrag van €799 heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op woensdag 3 december 2025, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op zaterdag 6 december 2025 een mededeling in die zin laten weten in de winkel te Lier. Op dat moment antwoordde u dat mijn verzoek niet kon worden ingewilligd omdat de televisie is aangekocht in de winkel. Ik betwist het bovenstaande omdat: - In de winkel de beelden zo gekozen zijn dat de vlekken aan de randen niet zichtbaar zijn. - Op vraag om andere beelden te tonen werd gezegd dat dit niet mogelijk is. - Op jullie website staat het volgende bij retour beleid: Heb je je toestel in een van onze winkels gekocht? Onze medewerkers ter plaatse helpen je graag verder. Dit is misleidend. Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de overeenkomst te herroepen, waarbij ik u bevestig dat het product, onbeschadigd en in al zijn onderdelen compleet, beschikbaar is voor teruggave en ik verzoek u bijgevolg om terugbetaling van de betaalde prijs van €799. Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.

Berichten (1)

T. V.

Naar: VANDEN BORRE

09/12/2025

Referentie/toestel: 7686188 Bestelbonnummer/Factuurnummer: 212365841


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform