Geachte mevrouw/heer,
Op zondag 30 november 2025 heb ik in uw winkel te Lier een televisie LG QNED87A 65" gekocht, waarbij ik het bedrag van €799 heb betaald.
Bij de levering van het product, die plaatsvond op woensdag 3 december 2025, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op zaterdag 6 december 2025 een mededeling in die zin laten weten in de winkel te Lier.
Op dat moment antwoordde u dat mijn verzoek niet kon worden ingewilligd omdat de televisie is aangekocht in de winkel.
Ik betwist het bovenstaande omdat:
- In de winkel de beelden zo gekozen zijn dat de vlekken aan de randen niet zichtbaar zijn.
- Op vraag om andere beelden te tonen werd gezegd dat dit niet mogelijk is.
- Op jullie website staat het volgende bij retour beleid:
Heb je je toestel in een van onze winkels gekocht? Onze medewerkers ter plaatse helpen je graag verder.
Dit is misleidend.
Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de overeenkomst te herroepen, waarbij ik u bevestig dat het product, onbeschadigd en in al zijn onderdelen compleet, beschikbaar is voor teruggave en ik verzoek u bijgevolg om terugbetaling van de betaalde prijs van €799.
Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.