Goeiedag, Op 17 juni ontving ik een DeWalt DCD796D2 van jullie.Bij ingebruikname bleek dat de boorkop verkeerd gemonteerd is waardoor een boor van 8cm lang aan de punt een uitslag heeft in elke richting van 2mm. Dit maakt de machine onbruikbaar.Ik heb het toestel enkele dagen later teruggestuurd.op 28 juni hadden jullie het nog niet ontvangen, maar op die dag was er wel een nieuwe deal: combiboor (ZELFDE MODEL!) + slagschroevendraaier. Ik stelde voor om het verschil te betalen zodat jullie mij dat pakket zouden kunnen opsturen. Dit bleek niet mogelijk. (WAAROM????) (zie chat met Paul op messenger)Hij beloofde mij ook dat er een nieuw toestel zou verstuurd worden zodra jullie mijn toestel ontvangen zouden hebben.Zodra jullie mijn toestel ontvingen lieten jullie mij echter onmiddellijk waten dat het niet te herstellen zou zijn. DeWalt herstelt ALLES! Daarom is het DeWalt. Of als iets niet te herstellen is, geven ze zonder vragen te stellen een nieuw toestel. Enkele dagen later kreeg ik mijn geld terug.Ik heb dit toestel gekocht omdat ik het wilde hebben. Ik heb NOOIT geld teruggevraagd. En jullie hebben GEEN ENKELE MOEITE GEDAAN. Het toestel is zo gemakkelijk te herstellen dat ik het zelf zou kunnen, maar ik deed het niet omdat het binnen garantie viel en ik geen risico's wilde nemen.Mij terugbetalen is in dit geval geen optie! Er zijn twee opties: jullie sturen mijn toestel naar DeWalt om het te laten vervangen/herstellen of jullie bezorgen mij de deal die er was op 28 juni die mij geweigerd was voor het verschil van de prijs. Voor jullie als handelaar maakt dat geen verschil. Voor mij is dat een groot verschil. Ik ben bereid om hiervoor bij te betalen.DeWalt is HEEL DUIDELIJK in zijn garantie policy: https://service.dewalt.be/DEWALT/BE/nl-BE/Article/GetArticle?code=WarrantyPolicy_2Dit toestel kan hersteld of vervangen worden en het is jullie plicht als handelaar om voor de uitvoering hiervan te zorgen.Graag een snelle commerciële oplossing. Ik wil mijn geld niet terug, ik wil mijn toestel.Alvast bedankt.