Terug

Weigering om toestel te herstellen of om te ruilen in garantie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. N.

Naar: IBOOD

06/07/2021

Goeiedag, Op 17 juni ontving ik een DeWalt DCD796D2 van jullie.Bij ingebruikname bleek dat de boorkop verkeerd gemonteerd is waardoor een boor van 8cm lang aan de punt een uitslag heeft in elke richting van 2mm. Dit maakt de machine onbruikbaar.Ik heb het toestel enkele dagen later teruggestuurd.op 28 juni hadden jullie het nog niet ontvangen, maar op die dag was er wel een nieuwe deal: combiboor (ZELFDE MODEL!) + slagschroevendraaier. Ik stelde voor om het verschil te betalen zodat jullie mij dat pakket zouden kunnen opsturen. Dit bleek niet mogelijk. (WAAROM????) (zie chat met Paul op messenger)Hij beloofde mij ook dat er een nieuw toestel zou verstuurd worden zodra jullie mijn toestel ontvangen zouden hebben.Zodra jullie mijn toestel ontvingen lieten jullie mij echter onmiddellijk waten dat het niet te herstellen zou zijn. DeWalt herstelt ALLES! Daarom is het DeWalt. Of als iets niet te herstellen is, geven ze zonder vragen te stellen een nieuw toestel. Enkele dagen later kreeg ik mijn geld terug.Ik heb dit toestel gekocht omdat ik het wilde hebben. Ik heb NOOIT geld teruggevraagd. En jullie hebben GEEN ENKELE MOEITE GEDAAN. Het toestel is zo gemakkelijk te herstellen dat ik het zelf zou kunnen, maar ik deed het niet omdat het binnen garantie viel en ik geen risico's wilde nemen.Mij terugbetalen is in dit geval geen optie! Er zijn twee opties: jullie sturen mijn toestel naar DeWalt om het te laten vervangen/herstellen of jullie bezorgen mij de deal die er was op 28 juni die mij geweigerd was voor het verschil van de prijs. Voor jullie als handelaar maakt dat geen verschil. Voor mij is dat een groot verschil. Ik ben bereid om hiervoor bij te betalen.DeWalt is HEEL DUIDELIJK in zijn garantie policy: https://service.dewalt.be/DEWALT/BE/nl-BE/Article/GetArticle?code=WarrantyPolicy_2Dit toestel kan hersteld of vervangen worden en het is jullie plicht als handelaar om voor de uitvoering hiervan te zorgen.Graag een snelle commerciële oplossing. Ik wil mijn geld niet terug, ik wil mijn toestel.Alvast bedankt.

Berichten (2)

IBOOD

Naar: B. N.

06/07/2021

BesteTest-aankoop,Goed om van je te horen!Met dit automatische bericht willen we je laten weten dat we je vraag hebben ontvangen. We gaan ermee aan de slag en doen er alles aan om binnen 1 tot 2 werkdagen bij je terug te komen! Soms duurt dit iets langer in verband met drukte.Je casenummer is: 210706-000117Op onze website vind je antwoorden op veelgestelde vragen. Misschien zit hier je antwoord al tussen! Het aanmelden van een retour of garantieaanvraag kan heel eenvoudig in je Mijn iBOOD. Inloggen bij Mijn iBOOD kan rechtsboven op de website.Met vriendelijke groet,Customer Service iBOOD.comMaandag tot en met vrijdag zijn wij telefonisch bereikbaar (NL: 020-6811388, BE: +32 2808 7810) van 10.00 tot 17.00. Houd er rekening mee dat de e-mail in het weekend niet wordt gelezen.[---002:000658:65297---]

IBOOD

Naar: B. N.

13/07/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform