Ik kreeg op30/1/24 mijn aanrekening toegestuurd. Hierop een kost van 1,5 € voor sms van speciaal nummer. Afzender blijkt het befaamde bedrijf 'ETRI' te zijn (waarover al honderden klachten lopen). Gezien ik nooit iets aangevraagd heb, is dit overduidelijk spam.Ik heb Telenet proberen te contacteren via hun contactformulier op website, wat hopeloos is want dat onding produceert iedere keer een foutmelding. Na 7 pogingen heb ik het daar opgegeven en geprobeerd via Messenger (telefonisch probeer ik al helemaal niet meer want je raakt toch niet binnen op klantendienst). Via Messenger heb ik wel contact kunnen leggen. De situatie uitgelegd, bewijs geleverd dat dit nummer geblokkeerd is op mijn telefoon, zelf bewijs geleverd dat er in online pers artikels staan over de praktijken van het sms bedrijf.Telenet weigert nu om de kost te crediteren omdat volgens hen de kost door een derde partij gemaakt is en die partij verantwoordelijk is voor de creditering. Ik zou met die partij moeten contact opnemen om de zaak te regelen.Het is toch Telenet die de factuur opstelt en opstuurt, dus moeten zij ook crediteren. Hoe ze dat dan regelen met dat sms bedrijf, is mijn zaak niet!Bij dat sms bedrijf raak je toch niet binnen, dus dat is hopeloos.Omdat Telenet blijft weigeren, ben ik genoodzaakt om via deze weg dus opnieuw (3de keer in 1 jaar) klacht neer te leggen om te vermijden dat ik moet betalen voor iets waarom ik nooit gevraagd heb.En dit allemaal voor 1,50€ ! Maar voor mij telt het principe.ik zal mijn factuur betalen, weliswaar zonder die 1,50€ onterechte kost.