Terug

Weigering om iPhone te vermaken

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: Apple Belgium

17/10/2023

Beste, ik had mijn iPhone 13 pro max binnen gebracht bij lab9 voor een herstelling. Mijn face ID sensor werkte niet meer, maar de gsm was nog gelukkig 2weken binnen garantie. Dus zonder twijfel heb ik deze direct laten vermaken. Of dit dacht ik toch. Na 2 weken had ik lab9 nog steeds niet terug gebeld dus ik besliste om zelf te bellen, ze konden zelf ook niet meer zeggen omdat de iPhone nog bij Apple repair centre lag. Na een klein uurtje bellen ze mij terug met meer nieuws. Ze hadden microscopisch gezien dat er vuil aanwezig was aan/rond de receiver. Dit was de reden dat ze mijn face ID niet wouden vermaken. Ik moet eerst mijn scherm vermaken, terwijl mijn scherm nog perfect is. Geen krasjes of barstjes, altijd extra beschermglas op. En dit scherm moet ik vermaken aan een prijs van 469€ en dit is niet binnen de garantie. Als ik dit vermaak willen ze eventueel nog de face ID vermaken, deze dan wel binnen de garantie.Volgens mij is dit een poging om wat geld eruit te krijgen. Waarom zou dit een reden mogen zijn, om mijn garantie op face ID te vermaken, te weigeren? Hoe kan het dat dit zogezegd mijn schuld is?

Berichten (1)

Apple Belgium

Naar: L. D.

18/10/2023

Good afternoon.Thanks for your e-mail. We do not discuss complaints or remarks from our customers with third parties or intervening third parties like internet platforms due to our privacy policy.Our customers can contact us anytime with whatever question, remarks or complaint they have over the phone or via our contact pages. We will answer directly to our customers.We hope to have informed you properly with this e-mail.Kind regards,Apple Distribution InternationalApple StoreGoededag,Dank voor uw e-mail. Wij kunnen geen klachten of aanmerkingen van onze klanten met derde partijen of tussenkomende derde partijen zoals internet platforms behandelen door onze privacy policy.Onze klanten kunnen altijd contact met ons opnemen, met wat voor vraag, opmerking of klacht zij hebben per telefoon of via onze contact pagina's.In de hoop u hiermee voldoende te hebben ingelicht,Hartelijke groet,Apple Distribution InternationalApple StoreOn October 17, 2023 at 16:07:55 :PM GMT, klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform