Beste,In juni 2016 heb ik een AEG-inbouwoven gekocht (BP2003081M) met kost 569 Euro.Deze ging stuk in juli 2018. Foutcode F241. Gekocht bij handelaar Gobeyn Electro Comfort/ Oostakker omdat ik dacht een goede service te kunnen krijgen. Firma Gobeyn heeft zich van dit dossier evenwel niks aangetrokken en doorverwezen naar AEG. Hersteld door AEG faktuur van 228 Euro.Een aantal weken later (september 2018) is dezelfde over terug stuk. Zelfde foutcode treedt op : F241. Tegenstrijdige informatie ivm kosten voor herstel. Volgens technicus die ter plaatse is gekomen moeten er nieuwe stukken worden besteld en ‘dat gaat kosten’ (verbale mededeling).Alvorens herstel heb ik schriftelijk aan AEG gevraagd mij de herstelkost mede te delen. Teneinde mij de keuze te laten tussen herstel of aankoop van een nieuw toestel. Niettegenstaande meerdere e-mails aan AEG … geen enkel antwoord (ongeveer een tiental dossiernummers zijn er voor dit dossier geopend). AEG antwoordt niet. Waarschijnlijk omdat ze weten dat ik met een kapotte oven uiteindelijk zelf een initiatief ga moeten nemen (zij hopen op herstel en additionele fakturatie).Het gemakkelijkste is een nieuwe (uiteraard niet-AEG, Electrolux, Zanussie) inbouwoven aanschaffen, maar ik vind dit te gemakkelijk voor AEG.Kan ik hier iets juridisch afdwingen. Waarschijnlijk niet. In elk geval een mooi verhaal van hoe je (trouwe) klanten niet moet behandelen. En zeker een gemiste kans voor de kleinhandel die altijd prat gaat over hun niveau van ‘service’.Graag jullie tussenkomst.