Beste,Ik ben klant bij Bpost voor een volmachtkaart inzake aangetekende zendingen, voor mijn kantoor in Brussel. Aangezien de geldigheid van mijn huidige volmachtkaart eind januari 2024 verstrijkt en met de feestdagen in het vooruitzicht, wenste ik deze kaart deze morgen, 22 december 2023, omstreeks 9u50, te verlengen. Op het brief van Bpost staat duidelijk dat je dit online kan doen of in het postkantoor van uw keuze een nieuwe volmachtkaart kan aanvragen. Het lukte mij in het begin niet om dit online te doen, aangezien ik een vrij beroep heb en geen vennootschap (nodige formaliteiten en bewijzen van vertegenwoordiger rechtspersoon ... ). Om moeilijkheden te ontwijken ben ik naar het postkantoor, dicht bij mijn woonplaats gegaan. De bediende in het postkantoor van Bornem weigerde resoluut haar dienstverlening en wees mij dat ik dit online diende te doen, aangezien het druk zou zijn... , ondanks ik het brief toonde en er niemand anders dan ik in het postkantoor aanwezig was (biten de twee medewerkers van Bpost achter de balie). Op het brief staat nochtans duidelijk dat ik dit in een postkantoor van keuze kan doen, desondanks wees men mij resoluut de deur van het postkantoor. Ik moet het self oplossen ... Ik betreur dit ten zeerste.