Terug

weigering om dienst te verlenen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. E.

Naar: bpost

22/12/2023

Beste,Ik ben klant bij Bpost voor een volmachtkaart inzake aangetekende zendingen, voor mijn kantoor in Brussel. Aangezien de geldigheid van mijn huidige volmachtkaart eind januari 2024 verstrijkt en met de feestdagen in het vooruitzicht, wenste ik deze kaart deze morgen, 22 december 2023, omstreeks 9u50, te verlengen. Op het brief van Bpost staat duidelijk dat je dit online kan doen of in het postkantoor van uw keuze een nieuwe volmachtkaart kan aanvragen. Het lukte mij in het begin niet om dit online te doen, aangezien ik een vrij beroep heb en geen vennootschap (nodige formaliteiten en bewijzen van vertegenwoordiger rechtspersoon ... ). Om moeilijkheden te ontwijken ben ik naar het postkantoor, dicht bij mijn woonplaats gegaan. De bediende in het postkantoor van Bornem weigerde resoluut haar dienstverlening en wees mij dat ik dit online diende te doen, aangezien het druk zou zijn... , ondanks ik het brief toonde en er niemand anders dan ik in het postkantoor aanwezig was (biten de twee medewerkers van Bpost achter de balie). Op het brief staat nochtans duidelijk dat ik dit in een postkantoor van keuze kan doen, desondanks wees men mij resoluut de deur van het postkantoor. Ik moet het self oplossen ... Ik betreur dit ten zeerste.

Berichten (1)

bpost

Naar: H. E.

22/12/2023

1-52343651482Beste klant,We hebben uw verzoek ontvangen.Uit het onderzoek van uw aanvraag is niet gebleken dat u een dossier heeft bij onze klantendienst.Om een optimale opvolging van uw dossier te verzekeren, nodigen wij u uit om contact met hen op te nemen. Onze adviseurs nemen uw verzoek in behandeling.U kunt hen telefonisch bereiken op 02 201 23 45 of via ons contactformulier: www.bpost.be/nl/faqsMet vriendelijke groeten,Klara C.bpostAnspachlaan 1 bus 1, 1000 Brussel[THREAD ID:1-O1PM3Q3]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform