Beste,Op 30/08 kocht ik een wasmachine, maar toen ik hem thuisbracht, realiseerde ik dat ik het onmogelijk kan installeren omdat de wasmachine te diep is.Op 02/09 ging ik terug naar de winkel om te vragen of ik het kan retourneren of omwisselen voor het andere model. Ze zeiden dat ik foto's van de wasmachine naar hun e-mail moet sturen, zodat ze kunnen zien in welke staat deze toestel is.Op 04/09 kreeg ik antwoord dat ik de gekochte wasmachine niet kan retourneren. En dat gaat niet over de toestel. Ik citeer:“Winkelaankopen worden niet retour aanvaard. U heeft het toestel fysiek gekocht, u wist wat u kocht.”Dit is een heel raar antwoord en het is in strijd met de wet en regels, als ik denk.Op 04/09 kwam ik naar de winkel om persoonlijk te praten. Daar kreeg ik hetzelfde antwoord, dat ze nemen het artikel niet terug. Waarom? Daarom.Op mijn woorden dat er wetten en regels zijn dat er standaard een termijn van 14 dagen geldt voor het retourneren van goederen die niet zijn gebruikt, zeiden ze dat deze regels niet van toepassing zijn winkel.Winkel “Elektro Loeters” - Blankenbergsesteenweg 43A, 8000 BRUGGE.De wasmachine is in dezelfde staat als waarin ik heb het gekocht.Ik kan de toestel niet gebruiken omdat hij niet in mijn badkamer past.Ik bood ze niet alleen de retourzending van de wasmachine aan, maar ook een ruil voor een ander model uit hun winkel. Ze weigerden. Op een ruwe manier.Ik heb hulp nodig bij het oplossen van deze situatie.Alvast bedankt.Groeten,Mykhailo Kondratenko.