Geachte mevrouw/heer,
In de maanden mei en juni van 2024 heb ik gezamenlijk 2 pre-orders van games geplaatst. Toen bleek dat in juli 2024 Game Mania een overnemer zocht, heb ik contact met hen opgenomen met de vraag wat er met mijn pre-orders ging gebeuren. Hierbij kreeg ik het antwoord dat deze ofwel uitgevoerd nog gingen worden, ofwel terugbetaald zouden worden.
Nu twee maanden later geen overnemer gevonden is, heeft Game Mania het faillissement aangevraagd. Een week geleden zou ik één van mijn pre-orders ontvangen moeten hebben, echter is deze nooit aangekomen.
De klantendienst van Game Mania reageert ook niet meer op mails.
Ik vroeg namelijk of ze de pre-orders alsnog zouden leveren en indien onmogelijk zouden terugbetalen.
Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Kopie reactie klantendienst Game Mania
- Screenshot pre-orders bij Game Mania
---------
Hoi Robin,
Bedankt om contact op te nemen met de Game Mania klantenservice.
Vooralsnog is er geen reden om aan te nemen dat lopende pre-orders niet zullen geleverd worden. De komende maanden zal daar zeker duidelijkheid over komen. Mocht het onverhoopt niet goed aflopen, dan zullen pre-orders worden geannuleerd en terugbetaald indien er een aanbetaling of volledige betaling heeft plaatsgevonden. En daar wordt je dan vanzelfsprekend van op de hoogte gebracht.
Met vriendelijke groet,
Yves
------