Terug

Weigering hulp + afzetterij

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: Touring

25/05/2023

Op 23/05/'23 stond mijn vrouw in panne met haar auto, touring wegenhulp gebeld via de app de GPS gevolgd, uiteindelijk nog meer dan 40min staan wachten. Was een onderaanneming Van de Voorde. Meneer doelde al van aan de telefoon om de auto te takelen.Eens aangekomen was het allemaal teveel om extra te kijken wat het probleem was, en dan nog commentaar geven als :Wees blij dat ik er al langer naar kijken,want die van Touring mogen maar 20min kijken. Zijn enige doel was om de wagen onmiddellijk te takelen. Resultaat: 231€ kwijt, een auto die nog steeds in panne staat en een service die op niets sloeg! Om 16u is een lokale garagist naar de wagen komen kijken en heeft hem binnen de 10min kunnen starten. De man van de onderaannemer had absoluut geen zin om er iets aan te doen, behalve hem dan onmiddellijk mee te nemen om te takelen.We hadden pechverhelping nodig die moment , geen takeldienst. Mr kon niet snel genoeg weg zijn, 231€ betaald voor niets, terwijl iemand anders hem bijna dadelijk aan de praat kreeg!? Een echte schande, dat is mensen nog meer in de miserie duwen door geldklopperij.Eerste keer dat we touring belden, direct ook de laatste keer.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform