Geachte mevrouw/heer,
Op 01/11/2024 kocht ik een Plantronics Hoofdtelefoon Bluetooth® & ANC BackBeat GO 810 Bone Wit in uw winkel en betaalde ik er €85 voor.
Na 12 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
Meer specifiek, de band van de hoofdtelefoon vertoonde snel breuken en kortelings brak hij daadwerkelijk in twee.
Op 16 november 2025 e-mailde ik u om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, herstelling van het product onder garantie te vragen.
Mijn verzoek is afgewezen omdat “fysieke schade (breuk) niet onder de garantievoorwaarden valt”.
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld en uiterlijk binnen de 14 dagen om herstelling van het product, dan wel om vervanging of terugbetaling van de koopprijs.
Met vriendelijke groet,
Stephanie Tordoir
Bijlagen:
· Orderbevestiging
· Betalingsbewijs