Terug

Weigering herstelling pelletkachel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Uitvoering van werken

Klacht

K. T.

Naar: Marco Service bvba

21/11/2024

Beste , Na zeer veel telefonisch contact met jullie en na het zoveelste van het kastje naar de muur gestuurd te worden probeer ik het nu langst deze weg. Mijn pellet kachel een dielle met kanalisatie naar andere kamers is sinds maart 2023 stuk. Na een eerste ‘tijdelijke ‘ herstelling , zo zei uw Werkman zouden jullie een origineel stuk bestellen om zo de kachel te maken. Dat stuk is nooit geplaatst en als we jullie bellen weet de persoon die we aan de lijn hebben nooit waarover het gaat. Tot een maand terug na het zoveelste telefoontje er ineens toch een stuk besteld zou zijn. Weer een aantal weken later na alweer een telefoontje zouden er ineens ‘te veel mankementen aan de kachel zijn ( ondertussen werkt ze niet meer sinds jan’24) en zou er iemand van het fabriek zelf gaan langstkomen. Tot op de dag van vandaag hebben we nog niemand gezien en na alweer een telefoongesprek vandaag wist de persoon in kwestie weer niets van wat er aan de hand was . Hoe kan ik verder geholpen worden , we zijn nu november en het is koud aan het worden . Ik verwacht een spoedig en liefst positieve reactie in de hoop geen verdere stappen te moeten ondernemen. Met vriendelijke groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform