Geachte mevrouw/heer,
Op 14-07-2023 plaatste u de aangekochte zonnepanelen en omvormer waarvoor wij € 5.387,09 betaalden.
Na 1 jaar en 10 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
Meer specifiek, is de omvormer defect waardoor er momenteel geen energie meer wordt opgewekt.
Op 28-05-2025 contacteerden we u, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, herstelling van het product onder garantie te vragen.
Mijn verzoek krijgt geen enkel gehoor en ondertussen zijn we 8 dagen verder, terwijl op uw factuur duidelijk vermeld staat dat wij recht hebben op Service binnen de 7 werkdagen.
Uw enige oplossing is een herstelling op 10-08-2025 wat ver buiten de 7 werkdagen valt, bovenop deze nalatigheid is dit ook nog eens een zondag.
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld en uiterlijk binnen de 5 dagen om herstelling van het product, dan wel om vervanging of terugbetaling van de koopprijs.
Met vriendelijke groet,
Elien Deleus
Kapelstraat 2 b 1 , 3370 Boutersem
Bijlagen:
Factuur