Beste Henri,
Nogmaals bedankt voor het delen van je bericht en je zorgen over de garantie van je toestel.
Zoals eerder besproken, hebben we je van 2 herstellingen kunnen voorzien, waarbij we je bovendien ook hebben willen voorzien van een 3de en 4de, die je helaas hebt geweigerd omdat deze niet kosteloos zouden verlopen. Echter was de garantietermijn op je toestel, toen al verlopen, wat de reden is dat we je vanaf toen niet meer van een kosteloze herstelling kunnen voorzien.
Verder heb je re zelf voor gekozen om je toestel te laten herstellen bij een derde partij, en deze niet via ons te laten verlopen. Na meermaals de werkbonnen bij je op te vragen, om een duidelijker beeld te hebben van de situatie, mogen we deze tot op heden helaas niet van je ontvangen. Om deze reden raden we je aan om je aanspraken bij de derde partij te doen, aangezien zij de nodige informatie hebben om je hier beter te woord in te kunnen staan.
Echter kunnen we niet beloven dat ze je van een alternatieve oplossing dan ons kunnen voorzien, omdat we wettelijk gezien, buiten de garantie niet verplicht zijn je van een kosteloze herstelling of alternatieve oplossing te voorzien.
Deze informatie hebben we ondertussen al meermaals met je gedeeld, waardoor we ervan uit kunnen gaan dat we je hier voldoende over hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Laura van Coolblue
Backoffice medewerker
Alles voor een glimlach
Heb je een vraag?
Regel het zelf via Mijn Coolblue
Of bezoek onze klantenservicepagina
Het beste Assortiment binnen jouw handbereik
On January 13, 2025 at 3:30 :PM GMT+1 klachten@test-aankoop.be wrote: