div
margin:0 auto
margin:0;
padding:0
, tr,
vertical-align:top;
border-collapse:collapse
p
margin:0
.ie-container , .mso-container
-layout:fixed
*
line-height:inherit
a[x-apple-data-detectors='true']
color:inherit!important;
text-decoration:none!important
,
color:000000
u_ a
color:34495e;
text-decoration:none
@media (max-width: 480px)
u_content_menu_1 .v-layout-display
display:inline!important
--.
Hallo Klachten,Een paar dagen geleden heeft onze klantendienst jou gevraagd via e-mail of je hun laatste e-mail al hebt kunnen bekijken. We sturen je nu een reminder omdat we nog niets van je gehoord hebben. We sluiten het ticket dus momenteel af.We hopen dat het probleem opgelost is, maar als dit niet het geval is, reageer dan gewoon binnen een paar dagen op deze e-mail en je aanvraag wordt automatisch weer geopend.Hieronder vind je een korte samenvatting van je aanvraag/vraag: Laurence (Vanden Borre) 3 jul 2024 08:27 CEST Beste,Graag een factuurnummer of een hersteldossiernummer zodat wij dit kunnen nakijken.Met vriendelijke groeten,LaurenceConsumentendienst Klachten 2 jul 2024 12:30 CEST [3LD3XN-PNW2K]