Terug

Weigering herstelling - leggen fout bij ons

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

K. V.

Naar: VANDEN BORRE

02/07/2024

Beste, Op 24/01/24 werd door ons een volautomatisch espressotoestel Delonghi Ecam 350.55.B aangekocht. begin juni 2024 (maw 4 maand oud!) werkt het toestel plots niet meer. Naar de winkel het toestel gebracht, de werknemer geprobeerd aan de gang te krijgen. Hij zei: "zal vermoedelijk de waterpomp zijn, komt regelmatig voor". Nu werden we gecontacteerd door hun klantendienst dat er herstelkosten aan verbonden zijn, omdat het onderhoud niet goed werd uitgevoerd. Ik ben zelf verantwoordelijk voor het toestel en 1x heeft het toestel dit gevraagd en is dit ook gebeurd. VDBorre beweert dat het 2x gevraagd werd. Toen ik beweerde dat het maar 1x werd gevraagd antwoordde men letterlijk "heeft u hier een bewijs van?" bovendien hebben wij steeds flessenwater gebruikt en nooit kraanwater gebruikt. op 4 maand tijd zomaar 572 € zien verdwijnen, dat is hard. Kunnen jullie ons aub helpen

Berichten (3)

VANDEN BORRE

Naar: K. V.

03/07/2024

div margin:0 auto margin:0; padding:0 , tr, vertical-align:top; border-collapse:collapse p margin:0 .ie-container , .mso-container -layout:fixed * line-height:inherit a[x-apple-data-detectors='true'] color:inherit!important; text-decoration:none!important , color:000000 u_ a color:34495e; text-decoration:none @media (max-width: 480px) u_content_menu_1 .v-layout-display display:inline!important --. Laurence (Vanden Borre) 3 jul 2024 08:27 CEST Beste,Graag een factuurnummer of een hersteldossiernummer zodat wij dit kunnen nakijken.Met vriendelijke groeten,LaurenceConsumentendienst Klachten 2 jul 2024 12:30 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [3LD3XN-PNW2K]

Bemiddeling door Testaankoop 04 juli 2024

VANDEN BORRE

Naar: K. V.

06/07/2024

div margin:0 auto margin:0; padding:0 , tr, vertical-align:top; border-collapse:collapse p margin:0 .ie-container , .mso-container -layout:fixed * line-height:inherit a[x-apple-data-detectors='true'] color:inherit!important; text-decoration:none!important , color:000000 u_ a color:34495e; text-decoration:none @media (max-width: 480px) u_content_menu_1 .v-layout-display display:inline!important --. Hallo Klachten,Heb je al de kans gehad om de laatste e-mail van onze klantendienst te bekijken?Ons team verwacht nog wat extra informatie om je verder te kunnen helpen.Zou je deze e-mail willen beantwoorden met de gevraagde informatie?Hieronder vind je een korte samenvatting van je aanvraag/vraag: Laurence (Vanden Borre) 3 jul 2024 08:27 CEST Beste,Graag een factuurnummer of een hersteldossiernummer zodat wij dit kunnen nakijken.Met vriendelijke groeten,LaurenceConsumentendienst Klachten 2 jul 2024 12:30 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [3LD3XN-PNW2K]

VANDEN BORRE

Naar: K. V.

09/07/2024

div margin:0 auto margin:0; padding:0 , tr, vertical-align:top; border-collapse:collapse p margin:0 .ie-container , .mso-container -layout:fixed * line-height:inherit a[x-apple-data-detectors='true'] color:inherit!important; text-decoration:none!important , color:000000 u_ a color:34495e; text-decoration:none @media (max-width: 480px) u_content_menu_1 .v-layout-display display:inline!important --. Hallo Klachten,Een paar dagen geleden heeft onze klantendienst jou gevraagd via e-mail of je hun laatste e-mail al hebt kunnen bekijken. We sturen je nu een reminder omdat we nog niets van je gehoord hebben. We sluiten het ticket dus momenteel af.We hopen dat het probleem opgelost is, maar als dit niet het geval is, reageer dan gewoon binnen een paar dagen op deze e-mail en je aanvraag wordt automatisch weer geopend.Hieronder vind je een korte samenvatting van je aanvraag/vraag: Laurence (Vanden Borre) 3 jul 2024 08:27 CEST Beste,Graag een factuurnummer of een hersteldossiernummer zodat wij dit kunnen nakijken.Met vriendelijke groeten,LaurenceConsumentendienst Klachten 2 jul 2024 12:30 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [3LD3XN-PNW2K]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform