Geachte mevrouw/heer,
Op 17/05/2023 kocht ik een samsung watch 5 pro via de jullie site en betaalde ik er 379€ voor.
Na 15 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
In het bijzonder, scherm niet goed leesbaar bij helder weer. Tijdens een training dimt het scherm en is het niet goed leesbaar.Dit zie je aan de kleur van het hart.
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar verzoek ik u derhalve om reparatie van het product en indien dit onmogelijk of buitensporig kostbaar blijkt, om vervanging van het product zonder kosten voor mij, of anders ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs