Geachte mevrouw/heer,
Op 13 01 2023 kocht ik een iPhone 13 128 G BLU in uw winkel en betaalde ik er €850 voor.
Na 1/08/24 of na 18,5 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
Meer specifiek, zie verslag dat ik op 1/08/2024 in de Apple Genius Bar liet opstellen. Zij bevestigen dat het GEEN gebruikersfout betreft maar dat de Panic messages bevestigen dat de ruggegraat van de iPhone stuk is en dus een technisch probleem werd vastgesteld. Dit rapport werd meegegeven aan de Krefel reparatie in de winkel en ook 2 keer gemaild naar customercare@krefel.be
Op 5/08/2024 heb ik voor het eerst in Krëfel Grimbergen de iPhoen ter reparatie afgegeven en om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, herstelling van het product onder garantie te vragen.
Ik ben de daaropvolgende 47 dagen 6 keer opgebeld (door de vriendelijke winkel bediende) om het "gerepareerde" toestel te komen afhalen en 6 keer constateerde ik dat de iPhone NIET gerepareerd was en 6 keer opnieuw binnengebracht.
Uiteindelijk op 9 september een mail van service@krefel.be dat het wel een gebruikersfout is terwijl het Apple Genius rapport van 1/08 dat tegenspreekt en ikzelf geen schade aan de iPhone toebracht. Daarom ga ik niet akkoord om de reparatie zelf te betalen.
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld en uiterlijk binnen de dagen om herstelling van het product, dan wel om vervanging of terugbetaling van de koopprijs.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
- Rapport Genius Bar Apple 1/08/24
· Orderbevestiging
· Betalingsbewijs