Geachte mevrouw/heer,
Op 14/07/2023 kocht ik een Espressomachine Grind & Infuse Compact van het merk Solis in uw winkel en betaalde ik er 499€ voor.
Na 16 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
Meer specifiek, lekt de machine water.
Op 29/11/2024 ging ik naar uw winkel filiaal in Sint-Denijs-Westrem om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, herstelling van het product onder garantie te vragen.
Mijn verzoek is afgewezen omdat het toestel zware val of stootschade zou vertonen die aanleiding is van deze lekkage wat ik ten zeerste betwist. Ik kan het toestel bovendien niet terugkrijgen zonder te betalen. Deze voorwaarden werden me niet meegedeeld bij het inleveren van het toestel en ik hier geen akkoord voor gegeven.
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld en uiterlijk binnen de 7 dagen om herstelling van het product, dan wel om vervanging of terugbetaling van de koopprijs.
Met vriendelijke groet,
Els Jansen
Bijlagen:
· Orderbevestiging
· Betalingsbewijs