Beste,19 februari hebben we een televisie gekocht via 'click and collect' bij Krefel Oostende. Na installatie vonden we dat het toestel niet voldeed aan onze verwachtingen. De kleuren zijn enkel goed als je recht voor het toestel zit en vervagen vanaf een kleine kijkhoek (<10 graden). Bij een hoek van meer dan 45 graden is er van kleuren zelf bijna geen sprake meer. We zijn op zaterdag 24 februari naar de winkel gegaan om te melden dat we niet tevreden waren over het toestel. We hebben toen een telefoonnummer gekregen van de klantendienst van Krefel. De klantendienst heeft een herstel aanvraag gedaan bij LetMeRepair. Die hebben ons gecontacteerd om een beschrijving van het probleem door te sturen met foto's, wat we ook gedaan hebben. LetMeRepair heeft ons dan gecontacteerd met de melding dat onze beschrijving eigen is aan het model.Door deze beperking hebben we beslist om gebruik te maken van het herroepingsrecht zoals beschreven op de webpagina van Krefel (https://www.krefel.be/nl/verkoopsvoorwaarden#herroepingsrecht, https://www.krefel.be/nl/retour), namelijk dat je voor online aankopen en click and collect 30 dagen hebt om het toestel terug te brengen indien het niet voldoet.Op 9 maart zijn we met het toestel in de originele verpakking terug naar de winkel gegaan in Oostende. Daar weigeren ze het toestel terug te nemen zonder opgave van reden. Het enige wat ze gedaan hebben, is tegen onze zin, opnieuw een herstelaanvraag indienen wat ons zinloos lijkt. Wat we niet wisten toen we in de winkel waren is dat voor het herroepingsrecht online een formulier moet ingevuld worden. Ze hebben, in de winkel, nagelaten ons hierover te informeren. We hebben later op 9 maart dit formulier ingevuld, maar Krefel heeft hier nog geen gehoor aan gegeven.Wij wensen gebruik te maken van dit herroepingsrecht.