Geachte mevrouw/heer,
Op 11 Nov 2024 heb ik in uw online winkel twee paar ASICS sneakers besteld (Bestelnummer 11003125790263) gekocht, waarbij ik het bedrag van 207,73€ nog moet betalen.
Bij de levering van het product, die plaatsvond op 14 Nov 2024, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik verklaar dat ik op 16 Nov 2024 beide artikels teruggestuurd die volgens de tracking ook afgeleverd zijn bij Zalando (tracking code bpost: 323212278100165285150050)
Na meerdere contacten krijg ik nog steeds betalingsherinneringen. Tijdens een gesprek met de klantendienst-chat kreeg ik op 21 december te horen dat deze bestelling op 19 december als retour is verwerkt (zie screenshot bijgevoegd). Inmiddels blijf ik meerdere betaalherinneringen krijgen en het antwoord dat mijn verzoek niet kon worden ingewilligd.
Ik betwist het bovenstaande omdat de artikels geretourneerd werden. Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de overeenkomst te herroepen en de betaalverzoeken aan €207,73 geannuleerd worden.
Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.