Terug

Weigering gebruik cadeaubon Zalando

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. S.

Naar: ZALANDO

29/11/2023

Beste,Ik bestelde eind oktober een aantal jassen op zalando , kreeg deze netjes toegestuurd en stuurde de meerderheid terug. Ik hield 1 jas (€79,99) en 1 vest, die vest is direct betaald. Bij het plaatsen van de online bestelling kon ik mijn openstaande cadeaubon (stond klaar in mijn account) van 80 euro ingeven. Daarbij, voor het resterende bedrag, koos ik voor de betaalmethode 'achteraf betalen met overschrijving', zoals ik altijd doe. Het bedrag van de cadeaubon ging er af bij het bestellen. Nu krijg ik een factuur met openstaand bedrag van €83,89. Die 3,90 euro wil ik best betalen, dat is voor levering, maar die andere €80 niet, want die wou ik met de cadeaubon betalen. Ik belde reeds 2x met de klantendienst, Reyna. Kreeg een zeer slechte uitleg over dat de cadeaubon terug in mijn account zit en hem niet kan gebruiken als ik kies voor 'achteraf betalen' en dat ik dat bedrag maar moet betalen. Ze was zeer onvriendelijk en onprofessioneel, ook weigerde ze mij iemand anders of van hogerhand aan de lijn te geven of contactgegevens door te geven voor een klacht. Als de cadeaubon niet gecombineerd kan worden met het achteraf betalen vind ik het niet kunnen dat er bij het bestellen wel de mogelijkheid gegeven wordt... Ik kan de jas ook niet meer retourneren, wat ik ondertussen uit boosheid al zou doen, want hij is reeds gedragen...

Berichten (2)

K. S.

Naar: ZALANDO

04/12/2023

Gelieve asap mijn klacht te behandelen aub.

K. S.

Naar: ZALANDO

15/12/2023

Gelieve asap mijn klacht te behandelen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform