Geachte heer Broekaert,Wij hebben nogmaals contact gehad met uw STIHL dealer Marijsse BV. Land- en tuinbouwmachines in Balegem, zowel wij als de dealer blijven bij het standpunt dat vervuild water en het niet gebruiken van de extra waterfilter aan de oorsprong liggen van het probleem. Dit valt niet onder garantie.STIHL is zeer coulant met garantie, maar als de oorzaak van een technisch probleem ligt in een verkeerd gebruik (niet volgens de handleiding) of het niet opvolgen van het advies van de dealer na een eerdere herstelling (die wel onder garantie is uitgevoerd), kunnen wij helaas geen tweede herstelling onder garantie uitvoeren. De eerste herstelling van uw toestel, waarbij vervuild water ook de oorzaak van het defect was, werd wel onder garantie uitgevoerd, we hadden ook deze met als reden “gebruik van vervuild water”, kunnen weigeren, dit hebben we echter niet gedaan.Voor ons is deze zaak afgesloten.Met vriendelijke groeten,Technische dienst STIHL Benelux_________________________Andreas STIHL N.V.Veurtstraat 117 BE-2870 Puurs-Sint-Amandswww.stihl.be We process your data in accordance with the legal requirements of the EU GDPR.You can find further information here: policy (NL)policy (FR)Code of Conduct, Code of Conduct for suppliers, Integrity Line