Terug

Weigering garantie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. E.

Naar: Cool blue

28/03/2024

Beste, ik bestelde op 7/2/22 een Lenovo laptop bij Coolblue. Op 13/01/24 meld ik aan de klantenservice (via email) dat het numeriek klavier niet meer naar behoren werkt. Na een poging om het euvel te verhelpen, op hun aanraden, vraagt men mij om de laptop retour te zenden. Om de continuïteit van mijn activiteiten te kunnen garanderen, stemt men ermee in dat ik eerst zorg voor een vervangtoestel. Vervolgens, op 31/01/24, begeeft één van de scharnier van het scherm. Het scherm werkt nog, maar kan enkel voorzichtig worden opengevouwen. Dit wordt op dezelfde dag gemeld aan de klantendienst.Ik zoek een oplossing voor een vervangtoestel en kan uiteindelijk mijn toestel aanmelden voor retour op 12/03.Na nazicht velt Coolblue volgend oordeel:- probleem met scharnier van display is niet te herstellen, display is niet meer leverbaar- probleem met numeriek klavier wordt zelfs niet onderzocht omdat men het toestel total loss verklaart. Het feit dat beide problemen binnen de garantietermijn gecommuniceerd werden, wil men niet aanvaarden. De enige mogelijkheid is het toestel onhersteld terug te krijgen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform