Geachte ,
Op 20/04/2024 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 174,50.
Dat moet echter een vergissing zijn: Is een garantie
Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. Ik heb hiervoor al meerdere mails gestuurd, zie bijlages. Dit probleem was toen al in 2021 aan Linsday ook vermeld samen met de rolluiken van deze venster. zie ook printscreen, dit ging effectief over deze klink. Die gaf toen al problemen maar was 'tijdelijk' of niet goed nagezien blijkbaar, want deze duur wordt misschien max. 2x per jaar gebruikt (deur naar ons plat dak) Dus sinds installatie nog geen 8x geopend geweest. De melding werd zeker in de garantie periode doorgegeven. Zoals ook reeds in die mail toen gezegd hadden we heel veel kwaliteits problemen met de vensters, rolluiken, ...
Dit kunnen jullie ook in de mail van 2021 lezen.
In afwachting van uw reactie betaal ik het niet-betwiste gedeelte van de factuur, namelijk € 0, en dit onder voorbehoud van al mijn rechten.
Met vriendelijke groet,