Terug

Weigering garantie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

L. S.

Naar: Belisol

19/07/2024

Geachte , Op 20/04/2024 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van €  174,50. Dat moet echter een vergissing zijn: Is een garantie Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. Ik heb hiervoor al meerdere mails gestuurd, zie bijlages. Dit probleem was toen al in 2021 aan Linsday ook vermeld samen met de rolluiken van deze venster. zie ook printscreen, dit ging effectief over deze klink. Die gaf toen al problemen maar was 'tijdelijk' of niet goed nagezien blijkbaar, want deze duur wordt misschien max. 2x per jaar gebruikt (deur naar ons plat dak) Dus sinds installatie nog geen 8x geopend geweest. De melding werd zeker in de garantie periode doorgegeven. Zoals ook reeds in die mail toen gezegd hadden we heel veel kwaliteits problemen met de vensters, rolluiken, ... Dit kunnen jullie ook in de mail van 2021 lezen. In afwachting van uw reactie betaal ik het niet-betwiste gedeelte van de factuur, namelijk € 0, en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet,

Berichten (1)

Belisol

Naar: L. S.

19/07/2024

Beste, Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.Echter bent u reeds correct geïnformeerd geweest door onze showroom te Roeselare.Reeds meermaals werd u gecommuniceerd dat dit niet onder garantie valt, gezien onze garantietermijn op beslag, hang- en sluitwerk 2 jaar bedraagt.Voor verdere details verwijs ik nogmaals naar onze garantievoorwaarden op dewebsite.Te meer was het onderdeel beschadigd en afgebroken, zie foto’s in bijlage.Er wordt zowiezo geen garantie gegeven op beschadigingen, het slecht functioneren van onderdelen en andere zich voordoende mankementen, waarvan er geen directe oorzaak of schuld bij het Belisol-verkooppunt ligt. (Punt 4 - uitsluiting van garanties).Voor alle verdere vragen blijven wij ter beschikking,Mvg,Belisol klantendienstOp 19 jul. 2024, om 09:00 heeft klachten@test-aankoop.be het volgende geschreven:U ontvangt niet vaak e-mail van klachten@test-aankoop.be.Meer informatie over waarom dit belangrijk is

Bemiddeling door Testaankoop 19 juli 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform