Terug

Weigering garantie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

B. D.

Naar: Hubo

28/05/2025

Geachte mevrouw/heer, Op [31/05/2023] kocht ik een [PureSparz bubbq nays 4 personen] in uw winkel en betaalde ik er [529€] voor. Na [11/05/2025] - max. 24 maanden] vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek, [fout code E90]. Op [11/05/2025] [ging ik naar uw winkel/e-mailde ik u] om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, herstelling van het product onder garantie te vragen. Mijn verzoek is afgewezen omdat [geen antwoord en in de winkel zeiden ze geen recht op garantie ook geen reactie op de mail van 11/05/2025 waarschijnlijk met het gedacht dat ik dit zo ging laten, op 28/05/2025] opnieuw een mail gestuurd en deze klacht opgemaakt omdat ik realiseer dat jullie dit willen rekken tot na 31/05/2025 en daar ga ik als consument niet met akkoord want het zijn julie verplichtingen om 2 jaar garantie te bieden ook te lezen op julie website. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld en uiterlijk binnen de [5] dagen om herstelling van het product, dan wel om vervanging of terugbetaling van de koopprijs. Met vriendelijke groet, Bijlagen: · Betalingsbewijs Mail 11/05/2025 Mail 28/05/2025

Bemiddeling door Testaankoop 30 mei 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform