Geachte mevrouw/heer,  
Op 15/12/2023 kocht ik een Hisense Tv in uw winkel en betaalde ik er 949€ voor.  
Na +/- 1 jaar na de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. 
In het bijzonder,  kleurstrepen en defect van het beeld zie foto . In bijlage  vind u 2 foto’s terug, 1 wanner de tv aan is andere wanneer die uit is.
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar verzoek ik u derhalve om reparatie van het product en indien dit onmogelijk of buitensporig kostbaar blijkt, om vervanging van het product zonder kosten voor mij, of anders ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs. 
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.  
Met vriendelijke groet, 
Bijlagen: 
•	Orderbevestiging 
•	Betalingsbewijs