Terug

Weigering garantie / weigering terugbetaling /weigering herstelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

C. V.

Naar: MediaMarkt

06/02/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 15/12/2023 kocht ik een Hisense Tv in uw winkel en betaalde ik er 949€ voor. Na +/- 1 jaar na de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. In het bijzonder, kleurstrepen en defect van het beeld zie foto . In bijlage vind u 2 foto’s terug, 1 wanner de tv aan is andere wanneer die uit is. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar verzoek ik u derhalve om reparatie van het product en indien dit onmogelijk of buitensporig kostbaar blijkt, om vervanging van het product zonder kosten voor mij, of anders ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform