Terug

Weigering garantie van twee jaar toe te passen.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

O. S.

Naar: bol.com

24/07/2023

Beste,Ik bestelde bij een partner Sanbo een massage gun .Echter in de 23 ste maand gaat het toestel defect.Je partner beweerd dat hij niet gehouden is aan de twee jaar garantie die jullie adverteren bij het product op jullie site.Weigert na verschillende mails steeds het herstel en probeert me een nieuw toestel te verkopen. Als veelkoper bij bol ben ik zeer verontwaardigd, dat is de eerste keer dat ik bij jullie dat probleem heb. Ik hoop dan toch nog op een oplossing bol.com waardig.Alvast bedankt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform