Klacht
D. H.
Naar: MediaMarkt
Ik heb mijn reparatie van een Delonghi EC685 aangeboden op basis van een softwarefout daar het apparaat na elke keer na melk te schuimen vastloopt in die modus en eerst uit en aan gezet moet worden. Daarnaast geeft het niet genoeg druk om melk te schuimen. Echter bij het schoonmaken geeft dezelfde schuimer genoeg druk. MediaMarkt zegt slecht onderhoud, dat is onmogelijk daar het apparaat zelf aangeeft wanneer die moet ontkalkt worden en dat is ook telkens gedaan. Ook na iedere opschuiming is er via de hendel nog water doorgegaan. Dus zeker geen gebrek aan onderhoud.Ik wil dat Mediamarkt mijn apparaat onder garantie repareert daar de klacht software gerelateerd is. Na opschuimen blijft ie knipperen en moet eerst aan en uit gezet worden voordat het koffie kan zetten. Daarbij geeft ie te weining druk bij opschuimen echter in schoonmaak modus geeft ie prima druk door dezelfde schuimer. Software dus.
Berichten (14)
MediaMarkt
Naar: D. H.
Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230403-053214.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Heeft je vraag betrekking tot het Covid-19 virus?Bekijk je even onze ´Veelgestelde vragen ´? Misschien vind je hier al een antwoord:s:www.mediamarkt.be/nl/?layer=faqcovid19Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000499:50662---]
MediaMarkt
Naar: D. H.
DATA NOT AVAILABLE
D. H.
Naar: MediaMarkt
Hoe kan het dat de ontkalkingsprocedure de melkschuimer niet reinigt? Dat is namelijk de enige procedure die beschreven wordt. Daarbij ging het hier in eerste instantie om een fout over dat het apparaat eerst uit en aangezet moet eorden als je koffie wilt zetten na melkschuimen. Dat was de klacht. Daarover geen bericht? Mocht de door Delonghi aangeboden schoonmaakprocedure niet afdoende zijn dan is dat geen gebrek aan onderhoud? maar een gebrek aan de procedure, want dat is telkens gedaan als het apparaat het aangaf. Ik blijf er daarom bij dat het apparaat ofwel onder garantie gerepareerd dient te worden, want je mag verwachten dat zo'n apparaat toch langer meegaat dan een jaar? Ofwel stort u mijn betaling terug zodat ik een apparaat kan aanschaffen dat langer meegaat dan 1 jaar.
D. H.
Naar: MediaMarkt
DATA NOT AVAILABLE
MediaMarkt
Naar: D. H.
Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230422-031414.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Heeft je vraag betrekking tot het Covid-19 virus?Bekijk je even onze ´Veelgestelde vragen ´? Misschien vind je hier al een antwoord:s:www.mediamarkt.be/nl/?layer=faqcovid19Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000499:50661---]
MediaMarkt
Naar: D. H.
DATA NOT AVAILABLE
D. H.
Naar: MediaMarkt
DATA NOT AVAILABLE
MediaMarkt
Naar: D. H.
Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230512-000095.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Heeft je vraag betrekking tot het Covid-19 virus?Bekijk je even onze ´Veelgestelde vragen ´? Misschien vind je hier al een antwoord:s:www.mediamarkt.be/nl/?layer=faqcovid19Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000499:50662---]
MediaMarkt
Naar: D. H.
DATA NOT AVAILABLE
D. H.
Naar: MediaMarkt
DATA NOT AVAILABLE
MediaMarkt
Naar: D. H.
Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230512-062881.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Heeft je vraag betrekking tot het Covid-19 virus?Bekijk je even onze ´Veelgestelde vragen ´? Misschien vind je hier al een antwoord:s:www.mediamarkt.be/nl/?layer=faqcovid19Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000499:50673---]
D. H.
Naar: MediaMarkt
Media markt, op 20/5 ontving het bericht dat ik mijn reparatie op kon halen, want deze zou klaarstaan. Vreemd want de case liep nog en had wachtende op uw garantie geen reactie gehad. Kom ik daar aan wilt u medewerker dat ik 48 euro betaal? Het apparaat is niet eens gerepareerd. Nieuwprijs 158 euro. Ik begrijp uw verdienmodel wel. U neemt reparaties aan vervolgens zegt u slecht onderhoud, valschade of whatever en berekend de klant kosten ipv de klacht te onderzoeken en met een degelijke rapportage en offerte te komen. Zoals al eerder gezegd u toont uw beweringen niet aan, maar u heeft het apparaat dat u niet teruggeeft zonder uw 48 euro te betalen.
MediaMarkt
Naar: D. H.
Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230526-000871.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Heeft je vraag betrekking tot het Covid-19 virus?Bekijk je even onze ´Veelgestelde vragen ´? Misschien vind je hier al een antwoord:s:www.mediamarkt.be/nl/?layer=faqcovid19Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000499:50669---]
MediaMarkt
Naar: D. H.
DATA NOT AVAILABLE
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten